Grymt race av Button som minst sagt hade en stökig resa fram till segern. Hamilton måste koka av avund nu när hans teamkompis gick iväg med segern medans han själv fick bryta. Detta resulterade även i att Button är förbi Hamilton i tabellen!
Tycker väldigt synd om Schumi som gjorde ett superrace idag men fick ändå inte stiga upp pallen. Idag visade han verkligen klassen. Dagens insats rättfärdigar inte hans överlag sätt mediokra comeback men idag visar han att han fortfarande hör till de bästa förarna i F1.
Måste även nämna den sekvens på slutet där Schumi, Webber och Button slogs om andraplatsen. "Gamlingarna" visar hur man på ett gentlemannamässigt sätt kan bjuda på otroligt underhållande racing innehållande omkörningar utan att nån behöver uppsöka depån efter eller bryta racet. Webber förtjänar stor respekt som direkt gav tillbaka platsen han vann när han blev tvungen att gena. Detta gjorde han att utan vänta på att race control tvingade honom för han visste själv att han gjort fel. Typer som Hamilton och Alonso borde tvingas att se på dessa sekvenser tills ögonen blöder...
Citat:
Ursprungligen postat av Chanandler Bong
Äntligen bevisas det att Vettel är en sjukt överskattad medelmåtta. Enda anledningen till att han är i topp är en fullkomligt överlägsen bil. Sätt honom under press och han
klappar igenom.

Jag vet inte om jag skulle kalla en andra placering i ett sådant race som detta som en genomklappning. Han gjorde ett litet misstag som blev väldigt avgörande. Jag hoppas att du försöker vara lite ironisk annars så är du bara löjlig.