2010-11-13, 12:35
Medlem
Diamanten_s avatar
I fredags träffade jag en kille på krogen som hängde med mig hem. Vi började lugnt med kyssar och sen märkte jag med en gång att han skulle vara den dominerande i det vi höll på med (men aldrig såå mycket som jag snart ska berätta om). Han tog tag om min hals och vände mig om med ryggen mot honom och började kyssa mig överallt och vände tillbaka mig och visade vem som bestämmer.

Sedan slog han till mig i ansiktet, med handflatan alltså. Han bar in mig till sängen och jag har aldrig förr blivit så dominerad av en kille innan! Han slog till mig flera ggr, på ett hett porrigt sätt, rev mig på ryggen när jag red honom, drog mig i håret, sa "säg hur gärna du vill att jag knullar dig", öppnade min mun och spottade mig i den och sen kysste djupt och passionerat, och höll fast mina armar eller hals... och jäklar, jag gillade det!

Är jag helt knasig nu? Finns det någon kille här som är likadan? Berätta hur ni tänker
Citera
2010-11-13, 12:45
Medlem
G00sts avatar
Nej du är inte knasig, det är många som gillar det !
Citera
2010-11-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamanten_
Är jag helt knasig nu? Finns det någon kille här som är likadan? Berätta hur ni tänker
Nej.
Ja.
Kan inte nu allt blod lämnade hjärnan.
Citera
2010-11-13, 13:08
Medlem
dumbaZs avatar
inte lite äckligt när någon spottar i din mun?
Citera
2010-11-13, 13:28
Medlem
flipis avatar
Tycker det lät nice, det är ju tyvärr allt för sällan jag träffar på killar som beter sig sådär, på sin höjd får man lite analsex, annars är de flesta väldigt vanilj....
Citera
2010-11-13, 14:07
Medlem
Ingen är knasig, det handlar om olika läggning, även om jag själv inte riktigt förstår att man gillar slag o smisk (möjligen lite dask på rumpan när han tar mig bakifrån då, men inte alltför hårt). Tycker inte heller man spottar någon i mun, känns som han vill förnedra dig. Men bara du gillar det så är det väl upp till er.

Däremot får han gärna ta mig hårt och bestämt, det gillar jag. Men gillar också vaniljsex, något som alla numer säger med lite förakt. Förstår faktiskt inte vad det är för fel på mjuka o kärleksfulla händer, tunga etc. Sedan kan man ju variera ställningar o ställen på ganska många sätt.

Men du är inte knasig, njut av det som passar dig. Bara du själv inte känner dig förnedrad o förminskad så är det ok.
Citera
2010-11-13, 14:14
Medlem
Viktor.Hs avatar
Citat:
I fredags träffade jag en kille på krogen som hängde med mig hem. Vi började lugnt med kyssar och sen märkte jag med en gång att han skulle vara den dominerande i det vi höll på med (men aldrig såå mycket som jag snart ska berätta om). Han tog tag om min hals och vände mig om med ryggen mot honom och började kyssa mig överallt och vände tillbaka mig och visade vem som bestämmer.

Sedan slog han till mig i ansiktet, med handflatan alltså. Han bar in mig till sängen och jag har aldrig förr blivit så dominerad av en kille innan! Han slog till mig flera ggr, på ett hett porrigt sätt, rev mig på ryggen när jag red honom, drog mig i håret, sa "säg hur gärna du vill att jag knullar dig", öppnade min mun och spottade mig i den och sen kysste djupt och passionerat, och höll fast mina armar eller hals... och jäklar, jag gillade det!

Exakt så ett bra knull ska vara! inge jävla mjukglass knull...
Citera
2010-11-13, 14:20
Medlem
Citat:

Nej. Ja här har du en!
Gillar att köra hårt med tjejerna, men aldrig testat och spotta dom i munnen, tack för tipset ska jag testa nästa gång
Citera
2010-11-13, 14:28
Medlem
Diamanten_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumbaZ
inte lite äckligt när någon spottar i din mun?

Innan kunde jag tycka det. Men inte nu. Det var ju inte så att han la världens spottloska i min mun, utan en liten en blev det och en lång kyss på det. Det liksom passade in.. han visade verkligen vem som bestämde
Citera
2010-11-13, 14:30
Medlem
Diamanten_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Tycker det lät nice, det är ju tyvärr allt för sällan jag träffar på killar som beter sig sådär, på sin höjd får man lite analsex, annars är de flesta väldigt vanilj....

Ja, dom är fan ovanliga. Har aldrig i närheten träffat en sån kille innan.
Citera
2010-11-13, 14:34
Medlem
Diamanten_s avatar
Jag har aldrig haft problem med att bli våt innan, men i fredags.. har nog aldrig blivit så blöt. Och det enda jag tänkte när han dominera mig så var att jag bara ville han skulle knulla sönder mig typ, haha. Galet
Citera
2010-11-13, 17:53
Medlem
Ichimarus avatar
Hahah hur hårt slog han då? Typ misshandel eller en vänskaplig klapp?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in