2010-11-13, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamanten_
Är jag helt knasig nu? Finns det någon kille här som är likadan? Berätta hur ni tänker

Knasig? Det är ju det enda sexet som är något att ha. Vanlig sex är ju sämre än att runka.
Du är normal!
Citera
2010-11-13, 18:40
Medlem
Du verkar ju fan vara sjuk i huvudet
Citera
2010-11-13, 21:38
Medlem
Allt inom lagens råmärken är ok, även om jag inte själv fattar bajs men analt e finemang

Jag brukade träffa mitt ex och kravlöst knulla. Både hon och jag blev sjukt kåta på att jag spottade henne i munnen och sen kyssas, hon brukade också spotta lite på mig. Sen brukade jag knulla henne ganska hårt i stjärten och tvinga henne att suga av den sen (dock inget bajs på den, då hade jag kanske låtit bli ) Jag gillar när det är lite extravagant.

Jag diggar dig fett tjejen!
Citera
2016-12-13, 20:24
Medlem
Ygrittes avatar
Du är inte ensam.
Jag älskar sådant sex under förutsättning att det verkligen klickar ordentligt. Klickar det inte känns det mekaniskt.
Det är hett med en kille som verkligen visar att han njuter, kan ta för sig, ta kontroll.
Att bli spottad i munnen är riktigt nice, efterföljt av ett riktigt passionerad, långt, smått aggressivt hångel. Oftast jag som brukar initiera det faktiskt. Bara håll fast ansiktet på honom och gör det. Flera har aldrig gjort det innan men brukar tända på det när de testat
Citera
2016-12-14, 02:31
Avslutad
Det TS beskrev låter sjukt hett.
Citera
2016-12-14, 13:00
Medlem
Klart slynorna där ute gillar detta. De vill inget hellre än att bli sönderknullade av allt och alla. Bara lägger sig där och särar på benen utan självrespekt sedan förväntar sig hitta en bra kille att skaffa barn med när de blir 30 med det bagaget.

Det verkar vara i honornas natur att vilja bli dominerade.
Citera
2016-12-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Klart slynorna där ute gillar detta. De vill inget hellre än att bli sönderknullade av allt och alla. Bara lägger sig där och särar på benen utan självrespekt sedan förväntar sig hitta en bra kille att skaffa barn med när de blir 30 med det bagaget.

Det verkar vara i honornas natur att vilja bli dominerade.

Moralpredikan. Suck. Lev och låt leva.

OnT:

TS du är inte alls konstig, jag har också varit med en sådan dominant hanne en gång.
Det var .. en upplevelse

Mvh.
Citera
2016-12-14, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamanten_
I fredags träffade jag en kille på krogen som hängde med mig hem. Vi började lugnt med kyssar och sen märkte jag med en gång att han skulle vara den dominerande i det vi höll på med (men aldrig såå mycket som jag snart ska berätta om). Han tog tag om min hals och vände mig om med ryggen mot honom och började kyssa mig överallt och vände tillbaka mig och visade vem som bestämmer.

Sedan slog han till mig i ansiktet, med handflatan alltså. Han bar in mig till sängen och jag har aldrig förr blivit så dominerad av en kille innan! Han slog till mig flera ggr, på ett hett porrigt sätt, rev mig på ryggen när jag red honom, drog mig i håret, sa "säg hur gärna du vill att jag knullar dig", öppnade min mun och spottade mig i den och sen kysste djupt och passionerat, och höll fast mina armar eller hals... och jäklar, jag gillade det!

Är jag helt knasig nu? Finns det någon kille här som är likadan? Berätta hur ni tänker

Eftersom det är 2016 (med allt vad det innebär), så måste jag fråga; är du man eller kvinna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in