2009-10-02, 16:16
Medlem
Arch_Angels avatar
rökt i 15år & nog ångrar man lite grann men har faktiskt inga planer på att sluta. man måste ju vilja sluta 100% & dit är det ett tag kvar
Citera
2009-10-02, 17:27
Medlem
Saxonys avatar
Snusat i jävla massa år nu. På något vis ångrar jag det. Jobbigt att ha ett beroende helt klart.
Citera
2009-10-02, 18:16
Medlem
Krim1s avatar
Nej, jag ser det mer som en frälsning.
Jag är utvald av den stora nikotinguden.

Sug på den ni.

Ryktet säger att nikotinguden ger nikotinslavar 14 oskulder in the afterlife.
Citera
2009-10-02, 18:37
Medlem
whiteboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Nej, jag ser det mer som en frälsning.
Jag är utvald av den stora nikotinguden.

Sug på den ni.

Ryktet säger att nikotinguden ger nikotinslavar 14 oskulder in the afterlife.

Fan vad fint! Då tänker jag aldrig sluta! Eller är det tjejer?
Citera
2009-10-02, 19:01
Medlem
Nej, ångrar det inte en sekund.

Känner att jag äter mindre när jag snusar, sen smakar det bra och jag njuter och blir avslappnad av det.
Citera
2009-10-02, 19:23
Medlem
LIDMANs avatar
Det smakar bra, jag är inte sjuk, jag har inga pennings problem, och jag ser snygg ut i snus.
Citera
2009-10-02, 19:46
Medlem
WorkOfArts avatar
Snusen sätter guldkant på tillvaron, en trofast vän som aldrig sviker så länge plånboken inte gör det. Feströker gör jag alltid när jag kommer ihåg att ta med cigg, då är det mer njutningen av att sitta ute en kall höstkväll med klar luft och en nytänd Lucky i mungipan. Snus i all ära, men det går fan inte att slå.

Nej, jag ångrar inte mitt beroende. För något som förhöjer livskvalitén så pass mycket finns det inget pris.
Citera
2009-10-02, 20:18
Medlem
liarsenics avatar
De flesta som är snusare ångrar sig inte. Kanske man ska testa på det då?
Citera
2009-10-02, 20:32
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Snusa är så gay o flickaktigt nurförtiden blöjor under läppen ?? hört talas om baksnus ?
Citera
2009-10-02, 22:22
Medlem
knickedickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
rökt i 15år & nog ångrar man lite grann men har faktiskt inga planer på att sluta. man måste ju vilja sluta 100% & dit är det ett tag kvar
Klokt sagt. Jag blir så trött på folk som tjatar år ut och år in att de ska sluta med cigg/snus, och försöker "på allvar" varannan vecka, men aldrig kommer någonstans. Man måste vilja.

Själv ångrar jag delvis mitt beroende. När jag var rökare var det värre, för det slet på hälsan på ett märkbart sätt. Nu snusar jag, och det märks mest i min plånbok, vilket är trist just nu när jag inte tjänar så mycket. Annars är snuset en njutning som jag inte alls har något emot.

Dessutom har mitt tidigare rökande gett mig en njutning på senare tid, som är värd mycket: Då och då köper jag en god handrullad cigarr, och njuter mig alldeles salig i en timme. Jag tror inte att jag hade kunnat njuta så av en cigarr om jag inte hade varit rökare förr, och jag vet bestämt att jag inte njöt så mycket av cigarrer när mitt smaksinne var förstört av vanerökande av "äckliga" cigarretter.
Citera
2009-10-02, 22:44
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiteboy
Fan vad fint! Då tänker jag aldrig sluta! Eller är det tjejer?

Alla män får 14 oskulder av det kvinnliga könet.
Citera
2009-10-03, 00:55
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Alla här som är beroende av cigaretter och snus, ångrar ni er??

Utan minsta tvekan! Hade jag fått leva om mitt liv hade jag aldrig rört skiten.Jag har inte fått några märkbara men av det men så mycket stålar som man kunnat använda till annat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in