2018-10-27, 11:59
Medlem
Ska man snorta för bästa effekt eller ska jag svälja det? Tar givetvis bort skalet på dom först.
Citera
2018-11-03, 18:09
Medlem
Har provat och i teorin ska det fungera men blev bara slö som fan och somnade. Bra medicin för att sluta röka med dock

Du bör krossa först hur du sen tar det är utanför mig. BTW på höga doser kan man få krampamfall
Citera
2018-11-04, 05:06
Medlem
slöseri som fan. voxra är inte billigt
Citera
2018-11-04, 12:17
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
slöseri som fan. voxra är inte billigt

Ingår i högkostnadsskyddet.

Förövrigt så snortas voxra. Vilken jävla skit va? Snorta den på LVM hem i brist på annat.

Satans vad ont det gör i snoken. Det här pulvret är minst sagt snälla mot slemhinnor och verkligen inte värt det fyfan.

Hört folk som slagit i sig det här och ska tydligen ge en jävla skjuts men inget rus.
Citera
2018-11-04, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ingår i högkostnadsskyddet.

Förövrigt så snortas voxra. Vilken jävla skit va? Snorta den på LVM hem i brist på annat.

Satans vad ont det gör i snoken. Det här pulvret är minst sagt snälla mot slemhinnor och verkligen inte värt det fyfan.

Hört folk som slagit i sig det här och ska tydligen ge en jävla skjuts men inget rus.
Går säkert att sälja till nån som vill sluta röka och istället köpa något vettigare
Citera
2018-11-22, 23:44
Bannlyst
Riktigt fängelseförhållanden det här, kan inte förstå hur någon orkar punda på det
Citera
2018-11-23, 07:21
Medlem
Nej alltsa Bupropion ar riktigt intressant kemiskt sett, att den sedan fungerar helt ofordelaktigt i magen (fordelar sig till 4-5 andra saker som ger andra effekter) sa det hela blir en cocktail av BAJS i princip... Men det fina med bupropion ar att det gar att omvandla ATMINSTONDE till fribas-formen. Har gjort ett par experiment for ca ett ar sedan men har dock ej vagat IV:a nagot av det. Har dock inget kvar nu sa maste val tyvarr ocksa skaffa nya voxra att extrahera, rena, rena, rena och "forskona"... Haha..
Citera
2018-11-26, 00:26
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Nej alltsa Bupropion ar riktigt intressant kemiskt sett, att den sedan fungerar helt ofordelaktigt i magen (fordelar sig till 4-5 andra saker som ger andra effekter) sa det hela blir en cocktail av BAJS i princip... Men det fina med bupropion ar att det gar att omvandla ATMINSTONDE till fribas-formen. Har gjort ett par experiment for ca ett ar sedan men har dock ej vagat IV:a nagot av det. Har dock inget kvar nu sa maste val tyvarr ocksa skaffa nya voxra att extrahera, rena, rena, rena och "forskona"... Haha..

Förklara?
Citera
2018-12-13, 06:13
Medlem
Krossat och snortat under mer än ett halvår då jag inte vill ta något olagligt efter att det ställt till det med lagen. Är väl ingen höjdare men hatar det men vill ta det enda. Har lite amfetamin liknande effekt med mindre roliga biverkningar som att se myrornas krig och synvillor. Påverkar även koordinationen negativt, typ sämre balans och finmotorik.
Ser det nästan lite som en typ av självplågeri blandat med en liten dopaminrush. Inget att rekommendera men jag har fastnat lite i det. Snortar ofta 600+ mg på en dag, så min 3 månads förpackning tar slut på typ en vecka. Får inte direkt någon at mer än att jag blir täppt i näsan. Vill sluta men skjuter på det, så kommer nog hålla på med det ett tag till.
Citera
2018-12-13, 08:09
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas07
Krossat och snortat under mer än ett halvår då jag inte vill ta något olagligt efter att det ställt till det med lagen. Är väl ingen höjdare men hatar det men vill ta det enda. Har lite amfetamin liknande effekt med mindre roliga biverkningar som att se myrornas krig och synvillor. Påverkar även koordinationen negativt, typ sämre balans och finmotorik.
Ser det nästan lite som en typ av självplågeri blandat med en liten dopaminrush. Inget att rekommendera men jag har fastnat lite i det. Snortar ofta 600+ mg på en dag, så min 3 månads förpackning tar slut på typ en vecka. Får inte direkt någon at mer än att jag blir täppt i näsan. Vill sluta men skjuter på det, så kommer nog hålla på med det ett tag till.

Hur mycket får du ta på en dag? Är det 150 eller 300 mg?
Förstår hur du menar att man skjuter det fram hela tiden att man vill sluta.
Citera
2018-12-13, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av clas07
Ta mindre, eller ta de som du ska (oralt) i rätt dos. Om du ska "punda" på det så ta inte 600 mg, då blir man så äckligt dålig när effekten går ur samt får jobbiga biverkningar som du beskriver och ont i vad jag tror är något inre organ.
Citera
2018-12-13, 17:58
Medlem
Står på 150mg. Märker att det börjar hända mycket saker med kroppen om jag tar för mycket. Händer ofta att jag drar i mig 150-225 mg innan jag åker iväg och då mår jag ofta illa på bussen. Det jag märker påverkas mentalt är att jag kan få problem med ord och meningar ibland, gör saker i fel ordning och blir ganska off. Mår ju inte bra av det, men det skiljer sig från mitt vanliga tillstånd och det räcker för att jag ska ta mer. Det är bara min flickvän som vet att jag håller på med detta. Tror jag kan dölja det ganska bra, så det är också ett + att jag kan göra det i hemlighet.
Använder det ofta när jag dygnar, det underlättar och gör att jag inte känner mig trött på samma sätt. Det får mig att komma iväg på det jag måste göra.
I början så blev jag lite halvt manisk på det, men påbörjade mitt förhållande samtidigt så vet inte det blev en blandning av voxra och nyförälskelse.
Nu går det lite upp och ner men blir bara mest off när jag tar det.
kanske värt att lägga till att jag äter citalopram även om jag inte tror det påvärkar så mycket. Den tar jag i ordinerad dos för ssri är inte att leka med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in