2010-11-12, 23:45
Medlem
komnata622s avatar
Blir så trött på alla som bara postar en enda smiley, "haha", "bra", "kul" osv.
Att posta en smiley mitt i en tråd är ju helt värdelöst och tillför inte en tråd någonting.

Föreslår en spärr på minst 2 ord och 10 tecken om det går att implementera, alternativt bara 10 tecken om det förstnämnda inte går.

Tack för mig.
Citera
2010-11-12, 23:46
Medlem
anooonyms avatar
+1 .................................................. .................................................. .........

Citera
2010-11-12, 23:49
Medlem
Caens avatar
Oneliners är ju förbjudet.
Citera
2010-11-12, 23:53
Medlem
epost72s avatar
Intentionen är bra men resultatet blir verkningslöst, eftersom man kan fylla ut med nonsenstecken.
Citera
2010-11-12, 23:57
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Det finns en rapport knapp och det finns mods...
Citera
2010-11-13, 00:08
Medlem
soulreapers avatar
Det kommer bara få till följd att varje +1 inlägg även får tillägget, tio tecken...Gammalt ämne fortfarande lika kass idé..
Citera
2010-11-13, 00:12
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Intentionen är bra men resultatet blir verkningslöst, eftersom man kan fylla ut med nonsenstecken.

Visst kan man men alla dönickar som tanklöst smäller iväg en skön smiley kanske tänker till lite när "minsta antal tecken varningen" kommer upp och hoppar över det om dom inte har något vettigt att tillföra.

Har det ens testats på FB? Annars kan man ju inte döma ut det på förhand.

Jag föreslår det eftersom jag stött på det på andra forum där det verkar fungera bra. Kommer inte ihåg exakt var men det var något fildelarforum.
Citera
2010-11-13, 00:13
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Det kommer bara få till följd att varje +1 inlägg även får tillägget, tio tecken...Gammalt ämne fortfarande lika kass idé..

Tror många som skriver bara +1 gör det för att dom inte tänker till eller inte vet att det är mot reglerna (om det nu är det). Helt övertygad om att de flesta inte skulle posta snarare än att posta +++++++++++++++++1 istället.
Citera
2010-11-13, 00:51
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622
Visst kan man men alla dönickar som tanklöst smäller iväg en skön smiley kanske tänker till lite när "minsta antal tecken varningen" kommer upp och hoppar över det om dom inte har något vettigt att tillföra.

Har det ens testats på FB? Annars kan man ju inte döma ut det på förhand.

Jag föreslår det eftersom jag stött på det på andra forum där det verkar fungera bra. Kommer inte ihåg exakt var men det var något fildelarforum.

Jag det har testats innan och plockades bort då det mer eller mindre var verklöst.
Senast redigerad av isch 2010-11-13 kl. 10:31.
Citera
2010-11-13, 00:51
Medlem
Joomlas avatar
Som sagt, det kommer bara leda till folk som istället spammar punkter efter sina oneliners.
Många forum kör med 10-char minimum, vilket leder till att svar som ok thx blir ok thx vry grate daounlode

Eller som sagt, en massa jävla punkter.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jag det har testats innan och plockades bort då det mer eller mindre var värklöst.
Helt smärtfritt alltså?
Citera
2010-11-13, 10:09
Medlem
TTKs avatar
Jag ger tillsägelse för smileyposter i mina forum och hoppas att det leder till att folk inte gör om det åtminstone.
Citera
2010-11-13, 17:24
Medlem
MrJackssons avatar
Dessa "+1" är så äckligt jävla irriterande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in