Citat:
Ursprungligen postat av rambo1234
det är såna idioter som du som förstör för andra,bättre att du röker bajs

Och sådana idioter som du som förstör forumet.
Håller med dig
Phailure, bojkottar dom tills man får se vad som kommer i kompensation. Men även om man nu får en bra duglig mix i kompensation så kommer jag ändå inte kunna lita på dom då dom uppenbart inte berättar hela sanningen.
Sen oroar jag mig lite över att dom nu kommer kompensera oss med dom överflödiga påsarna BOOM och REMIX. Om dom nu är så korkade funderar jag på att kanske se till att försöka försvåra deras verksamhet. Finns endel saker som vi missnöjda kunder skulle kunna orsaka. Blåser vi dom oss så blåser vi dom

Men tänkte inte lägga fram några förslag just nu men får se hur dom löser det här. Inte säkert att något ens skulle funka men man blir så arg när man blir blåst på det här viset och sedan försöker dom få en att känna sig som en idiot som inte fattar ett dugg.
Snacket om att LL skulle ligga bakom SN stämmer verkligen det? Har förut läst att SN styrs av M. Trodde det var LL som låg bakom RC-express och han har ju även bråkat en del med fb förr ang reklam kostnader osv så tror att det bråket slutade i att han aldrig mer skulle få göra reklam här?