2010-11-14, 12:56
Medlem
Jag va tvungen att ringa mitt ex och höra mig för lite. Han är från Köping han oxå, fråga han lite lätt om han hört vad som skett och så. Berättade sedan vem GM var...och mitt ex vart lite lätt förvånad. Eller nja, inte förvånad att Jimmie skulle kunna göra ngt sånt, utan mest för att aha...en gammal polare från förr har gjort det.
Mitt ex har oxå fått en tatuering av denna människa....inte så värst snygg för den delen heller...
GM har alltid ansetts vara en "gangster" och har hamnat i klistret ett antal gånger tidigare.
Jaja hur som...kommer inte ihåg mer exakt vad han sa om Jimmie. Va ju sent en lördagskväll
Citera
2010-11-14, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Läskigt att minst 80 procent av inläggen i detta ämne består av hat, förakt och okvädanden mot den mördade kvinnan, och även till viss del mot hennes barn.
Dags att fokusera på MÖRDAREN.
Annars kanske ni kan skapa en egen tråd under Övrigt där ni kan diskutera bra och dåliga mammor etc.

mördaren är ingen invandrare och speciellt inte muslim, så vad är poängen?
Citera
2010-11-14, 13:05
Medlem
Seph1roths avatar
Tragiskt hur snett det går för Isakssonarna.
Citera
2010-11-14, 13:16
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
har någon mer mailat sonen? Skulle vara intressant om han hade ett aktivt konto här och kunde vara me i diskussionen
Jo det är nog det första jag skulle tänka på om min Mamma just dött också, se till att vara online på Flashback och disskutera hur hon dog och hur hon blev styckad.

Fyfan vilken jävla idiot du verkar va.
Citera
2010-11-14, 13:17
Medlem
Inte för att det har någon betydelse men Isakin betyder tydligen fader på finska..
Citera
2010-11-14, 13:25
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvg
Är man mamma så ska man fan inte umgås i såna kretsar. Hon får skylla sig själv! Tycker inte det minsta synd om henne eller hennes familj

Du inser att han var en far också va? Han borde inte ens vara en "sån krets" då han hade avkomma att ta hand han med. (Inte med den mördade sambon dock).
Citera
2010-11-14, 13:44
Medlem
Pälsbrunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Vill du ta bort tatueringen som svinet gjort?

Riktat till dig som nu är med om allt detta overkliga, hemska och fruktansvärda.

PM:a mig eller be någon som har konto här att göra det, så ska jag ordna fram de pengar som krävs. Jag skulle också tro att det här i tråden finns många godhjärtade människor som gärna skulle bidra.

Det var mycket ädelt av dig!
Citera
2010-11-14, 14:01
Medlem
Liradess avatar
En sak är i alla fall klart, den här killen ska fan aldrig få gå fritt igen, då är de fan skandal. En kille som styckar och äter upp sin flickvän kommer ju aldrig någonsin bli frisk.

Hoppas bara det svenska felssystemet tycker det samma.
Citera
2010-11-14, 14:16
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag tror inte alls att BO skulle varit tvångssteriliserad enligt din kontrollmodell. En helt normal kvinna utåt sett innan hon föll för vettvillingen. Ytterst svårt för vetenskapen att pricka in henne.

Normal? Hon var uppenbarligen svagbegåvad och omdömeslös med empatistörningar. Fem barn med multipla partners? Tar lån i sina omyndiga ungars namn? Blir ihop med GM, själv ett fenomenalt exempel på white trash? Steriliseringsprogrammet var till just för att fånga upp individer som GM och BO.
Citera
2010-11-14, 14:18
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggression
Så vad händer med emobögjäveln då? Hörde han ryckte av hövvöt på BO? Fan va moget...not. Ge mig 1 on 1 i cellen med förövaren så hade det varit årets MMA-utklassning, fan vad lack jag blir. Vart kan jag hitta honom? Vilke häkte/fängelse?

Du verkar lida lika mycket av whitetrashitis som GM gör.

WT-pack utan självinsikt!
\
Citera
2010-11-14, 14:56
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Enligt uppgift till Aftonbladet har han halshuggit sin 40-åriga sambo.

– Mannen var lugn och sansad när vi kom dit, sa Stefan Gustafsson, presstalesman för polisen i Västra Götaland.

Det finns även uppgifter om att han ska ha ätit delar av offret.

Han har sagt att han varit styrd av röster och att han alltid velat smaka på människokött.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8122465.ab

Citera
2010-11-14, 15:01
Medlem
Lysrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Ja hoppas att obduktionen påvisar det eller om han kommer ihåg hur det hände.... Det lär ju visa sig också om hon var drogad.

Vilken otroligt sjuk människa. OM han ätit av henne så lär han ju ha grova psykiska problem och det kan ju knappast ha varit första gången under hans 32 åriga liv som han begått ett våldsbrott.

Om Ni tittar på bilden av killen så ser Ni ett typiskt exempel på en schitzofren. Han borde suttit på sluten för länge sen. Så den skyldiga till detta hittar Ni inom en havarerad psykvård.

Nog om detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in