2010-11-13, 21:24
Medlem
HardAlexAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spetälske leif
Jimmie Isaksson verkar han ha hetat förut, om det är den killen jag tänker på.

Ja enligt en av BOs barn så ska han ha bytt namn till Isakin ifrån Jimmie.
Citera
2010-11-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganjagash
Var kommer hans nya efternamn från om han hette isaksson innan? Hittar vi hans far? eventuella syskon`?

OMG, blanda inte ev syskon och föräldrar i den här idiotens förehavanden!
Räcker väl med hur BO´s barn har ventilerats.
Tycker det är justats att fokusera på GM och lite lite om BO!
Yapp så tycker jag!
Citera
2010-11-13, 21:26
Medlem
Legalizors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallon1
Nån som vet var den här gm bodde innan han flyttade ihop med den här danskan för en månad eller så sen?

Har för mig att jag sett denna filur i Fristad utanför Borås för ett år sedan eller något men då hade han nog ingen tatuering på vänster tinning. Är ej 100% men förbaskat lik.
Citera
Medlem
Dr. Levanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmm2233
Finns bara en:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1096155387

Hon heter Jonsson i efternamn. Pappans namn är Isaksson.
Citera
Medlem
Är man mamma så ska man fan inte umgås i såna kretsar. Hon får skylla sig själv! Tycker inte det minsta synd om henne eller hennes familj
Citera
2010-11-13, 21:29
Medlem
Liradess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmm2233
Finns bara en:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1096155387

Nej 7st.
Citera
2010-11-13, 21:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Är det någon som vet något substantiellt om GM, annat än att han eventuellt har varit utanför Borås (går det?) och kanske handlat på Coop?
Citera
2010-11-13, 21:30
Medlem
EllaSuperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvg
Är man mamma så ska man fan inte umgås i såna kretsar. Hon får skylla sig själv! Tycker inte det minsta synd om henne eller hennes familj

Nähe? Och vad har familjen gjort då, menar du?
Citera
2010-11-13, 21:31
Medlem
Citat:

Nu har tack och lov myndigheterna varit kloka nog att inte låta henne ha vårdnaden om barnen. Pls, släpp hennes familj! Och det verkar ju uppenbarligen som BO inte varit vid sina sinnes fulla bruk. Alltså på nåt vis är hon "straffriförklarad" för sitt liv och leverne. Glädjande att barnen har pappor som är ok!
Citera
2010-11-13, 21:35
Medlem
Stadochborsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekoralen
Jag blir smått förvirrad när jag läser inlägg som dessa. Det är GM:s tjej vi snackar om här va?

GM ser ju ut att vara ensisådär 25-28, var BO 10-15 år ädre eller?

Slutsatsen måste ju bli något liknande om man utgår från att man måste vara 18 år för att skriva här på forumet. Men vi kan vara snälla och underdriva. Säg att ovanstående nick är... 16 år. Då måste det ju hur som helst bli som så att damen i fråga var åtminstone 10 år äldre än tjacktattooluffarren, eller har jag missat något?

Red: Såg nu att GM är 32, men faktum kvarstpr ju; man kan ju inte ha ett barn vars skolkamrat är i den åldern att han/hon hänger på FB. Men, jag har inte läst hela tråden och börjar känna en olustig känsla att jag borde ha gjort det.

Nåväl. Hajl!

Kvinnan som blev mördad. är runt 40-45 hennes son är 21 som mig.
Citera
2010-11-13, 21:40
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:

http://tinyurl.com/3a7e92h

Innan du kläckte ur dig det där imbecilla inlägget så borde du ha tagit med i kalkylen att hon led av psykiska problem, och troligtvis sökte sig till sådana kretsar för att få uppmärksamhet & bekräftelse.
Citera
2010-11-13, 21:41
Medlem
Ja herregud man upphör aldrig att förvånas varför vissa ens skaffar barn från första början.

Tycker synd om barnen, hoppas de har/haft någon annan som varit stabil i deras liv i varje fall. För den här kvinnan som blivit mördad verkar ju så att säga nästan självmant sökt döden.

Ja man kan ju verkligen bocka av alla de 100 punkterna på WT-listan här. Ärligt så kanske det är en lättnad för barnen, även om det känns taskigt att säga så, så verkade hon ju mest jobba för att dra dem ner i fördärvet. Hur kan man bara skuldsätta sina ungar.

Och mänskan var 40 år, såg ut som 60, och verkar ha knarkat bort de senaste 20 åren så de fallit i glömska. Hennes uttryck på facebook och annat tyder ju på att hon trodde hon var tonåring eller nåt. Patetskt är ordet.
En gammal kärring som umgås med unga killar/tatuerade mördare, och som skiter i sina barn är inget jag sörjer. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in