Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2010-12-09, 05:07
  #61
Medlem
Apolexs avatar
Hade gärna sett en version av Entropia Universe som fokuserar mer på spelupplevelsen än konceptet med RCE så att man har råd att spela det. Gillar nämligen konceptet med det spelet men det är alldeles för dyrt att spela.

Hade även gärna sett planetside 2, lite ny grafik men fortfarande samma ide och helst hade man lagt till lite mer RPG till spelstilen.

Operation flashpoint (det första) i stor skala med ett rpg system där alla slåss på en jättekarta och där taktik ligger i fokus snarare än fps skills.
Citera
2010-12-09, 22:17
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du vill alltså ha ett medeltida spel utan någonting övernaturligt?

Påstår du att medeltiden var övernaturlig? Haha

Nej självklart förekommer det magi i Ringarnas Herre, men inte alls så mycket som i LotrO.
Citera
2010-12-09, 22:59
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anlu
Alla förslag hittills har varit fina men jag har inte fått någon respons på mitt förslag. Eller är det bara jag som gillar det?

Jag hade kunnat tänka mig just ett HP mmo där du börjar som en nybörjar trollkarl/häxa och tar dig framåt (lvlar) kan vistas i både en magisk realm utan mugglare och i "riktiga" världen, kunna hitta skatter gömda från historiska magiska personer, hitta böcker där man lär sig nya spells även kunna crafta ihop egna spells med en enorm mängd möjligheter. leta ihop sitt equip trollstav magiska prylar osv kanske även modifiera sina saker med trollkonster du lärt dig under spelandets gång.

det hade jag fallit pladdask för
Citera
2010-12-09, 23:02
  #64
Medlem
karlsson911s avatar
Jag hade gärna sett ett ordentligt zombie mmorpg spel, där man är i en stor värld och måste gå igenom massa byggnader för att leta mat o vapen.
Tänk lite The Walking Dead serien mixat med I am alive filmen
Citera
2010-12-15, 21:24
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josip
Jag hade kunnat tänka mig just ett HP mmo där du börjar som en nybörjar trollkarl/häxa och tar dig framåt (lvlar) kan vistas i både en magisk realm utan mugglare och i "riktiga" världen, kunna hitta skatter gömda från historiska magiska personer, hitta böcker där man lär sig nya spells även kunna crafta ihop egna spells med en enorm mängd möjligheter. leta ihop sitt equip trollstav magiska prylar osv kanske även modifiera sina saker med trollkonster du lärt dig under spelandets gång.

det hade jag fallit pladdask för

Lät roligt, men det där med att crafta egna spells lät lite..... jag vet inte riktigt. Isåfall ska det vara jättesvårt att skapa dem.
Citera
2010-12-16, 06:41
  #66
Medlem
Jag vill ha Guild Wars 2, då det kommer ha den bästa gameplayn' för MMO's yet to be seen.
Eller vad var frågan?
Citera
2010-12-16, 07:33
  #67
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRebell
Jag vill ha Guild Wars 2, då det kommer ha den bästa gameplayn' för MMO's yet to be seen.
Eller vad var frågan?

Have fun lagging.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback