2010-11-11, 20:45
Medlem
Hallå!
Undrar hur många därute som haft gruppsex (hit räknar jag även trekant då) någon gång o vad ni tyckte om det? Hade ni fast sällskap med någon av dom som var med? Hur många var ni? Knullade alla med alla? Vore kul att höra lite om era erfarenheter. Om du inte haft gruppsex, är det något som du tycker skulle vara spännande att testa?
2010-11-11, 20:50
Medlem
easyryders avatar
Jajamen
Jag och en kompis tog en tjej tillsammans efter en blöt utekväll i hans lägenhet.Vi gjorde dubbelmacka på henne sedan sprutade vi ner henne Ganska kul fylleknullo faktiskt.Alla skrattade och skålade vidare efter sexet.
2010-11-11, 20:54
Medlem
Enormouses avatar
Det är väl olika syn på det där, jag personligen tycker att det inte tilltalar mig särskilt. Speciellt när det gäller att "banga" på samma tjej. Näe du, jag tänker satsa på förhållande.
2010-11-11, 20:58
Medlem
Sa inte att jag inte tänkte satsa på förhållanden, tänkte väl inte precis att man har gruppsex som livsstil, haha. Men men kan ju ha prövat eller vilja pröva
2010-11-11, 21:06
Medlem
Enormouses avatar
Det är jag fullt medveten om att du inte sa. =) Svarade bara på hur jag tycker, tänker och kommer satsa på. Men visst kan man pröva, jag är sån som gillar att pröva på nya grejer kan jag tillägga - men det är en annan sak att göra dem i mitt fall.
2010-11-11, 21:09
Medlem
apatileos avatar
Jag och en polare till mig har tvinnat ett antal brudar, bland annat en danska i Kroatien Det var väl mest roligt, inte särskilt tillfredsställande.
2010-11-11, 21:10
Medlem
easyryders avatar
Jag tycker du ska freaka ut och testa en riktigt härlig gangbang
Klä dej som en porrstjärna,ta tåget till en okänd stad.Gå ut i nattlivet och bejaka dina fantasier.
2010-11-11, 21:20
Medlem
japantoes avatar
En väldigt blöt kväll i punktform.
*Jag och en tjej i duschen.
*Jag, en polare och samma tjej i duschen.
*"trångt i duschen", går upp och tjejen sliter tag i ytterliggare en polare in i sovrummet

Alltså slutar det med två polare till mig och en stackars liten tjej..
2010-11-11, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LillaEmma
Hallå!
Undrar hur många därute som haft gruppsex (hit räknar jag även trekant då) någon gång o vad ni tyckte om det? Hade ni fast sällskap med någon av dom som var med? Hur många var ni? Knullade alla med alla? Vore kul att höra lite om era erfarenheter. Om du inte haft gruppsex, är det något som du tycker skulle vara spännande att testa?

Någon som har testat på Bög grupp lesbisk sex..
asså bögar och lesbiska som har sex med varandra i en knull grop .??

kan tänka mig att se ser ut spå här bögar knullar varandra och blir avsugna av tjejer och tjejer slickar varandra..??
2010-11-12, 01:35
Medlem
LittlePerverts avatar
Japp, alla har varit singlar, inte varit helt nyktert och alla på alla förutom killarna.
2010-11-12, 03:27
Medlem
javetintes avatar
har aldri provat men vill :P, 2 killar 1 tjej, ena tar mej i fittan o den andra suger ja av.. ..hehe
2010-11-12, 06:48
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javetinte
har aldri provat men vill :P, 2 killar 1 tjej, ena tar mej i fittan o den andra suger ja av.. ..hehe

Bara att höra av dig.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in