Citat:
Ursprungligen postat av MoBoHh
Tjenna! Har som sagt skulder hos Kronofogden och är i stort behov av pengar. Kan någon vänlig själ länka/tipsa om någon bra sida där man kan låna 1000-5000kr på med skulder? Har kollat runt på olika sajter men dom snackar ju bara skit. Vill inte se något gnäll om att jag inte ska göra de, för bryr mig inte om någon ränta på en tusenlapp drygt.
Snabba svar uppskattas!
Tack!
Inte pengar till Kronofogden antar jag eftersom räntan lär bli högre på SMS-lånet och det inte skulle lösa något.
Så således skulder till något annat?
Antingen så är behovet inte tillräckligt stort, för du borde ju inte dra på dig mer skulder och vad _BEHÖVER_ man dra på sig mer skulder till om man nu redan lever på existensminimum (om man nu gör det) och borde försöka få det att gå runt?
Således måste skulderna vara till något idiotiskt, typ knark eller möjligen några andra svarta affärer, och då borde du ju se över den situationen istället.
Det är ju inte räntan som är problemet, det är ju att du uppenbarligen inte har pengar redan, vare sig till krogen eller de där tusenlapparna, och tänker spendera ännu fler. Om det "bara är en tusenlapp" varför har du den inte ifrån början?
Företagen gör kreditupplysningar och med betalningsanmärkningar och andra skulder blir det ju svårare eller svårt att få lån.
Bluestep eller vilka det nu kan tänkas vara erbjuder ju lån även till folk med betalningsanmärkningar, men då med typ boendet som säkerhet. Har du ingen säkerhet blir det ju svårt, som du märker.