Min dator fungerar hur bra som helst, den är snabb o bla bla bla...
Men när jag spelar så går det bra, tills det börjar hända saker... Det börjar lagga ngt så gud in i helvete.... På online spel, när man spelar på någon sida, typ hamsterpaj eller något vilket spel som helst så laggar det. Det är sjukt irriterande och jag kan inte förstå varför.
Kör Windows Update manuellt via Internet Explorer och välj "Anpassad Installation" och välj Valfria uppdateringar - där det brukar finnas drivare för grafiken - och lite annat.
Tanka hem och kör CCleaner där du säger åt Filstädning att ta bort "hotfix avinstallerare". Det samlas en HIMLA massa skräp där efter ett par år.
Diskrensning, välj att ta bort alla gamla systemåterställningspunkter utom den sista.
Jag har testat allt ovanstående, blir inte bättre ngnstans... starta något program som visade hur mkt processorn, minnet o något annat arbetade, och processorn gick i taket rent ut sagt medans allt annar höll sig på rimlig nivå...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!