2010-11-10, 19:53
Medlem
MikeDaPsykes avatar
Min flickvän blev kontaktad av ett företag inom vuxenindustrin som heter Ultima Erobiz
(på facebook om inget annat) kan inte hitta något om dom på varken google eller eniro
och vill verkligen veta om det är ett riktigt företag eller fejk företag som försöker utnyttja tjejer.

så all hjälp uppskattad.

Ps. visste inte var jag skulle posta detta ämnet, så ursäkta om det hamna fel.
Citera
2010-11-10, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MikeDaPsyke
Min flickvän blev kontaktad av ett företag inom vuxenindustrin som heter Ultima Erobiz
(på facebook om inget annat) kan inte hitta något om dom på varken google eller eniro
och vill verkligen veta om det är ett riktigt företag eller fejk företag som försöker utnyttja tjejer.

så all hjälp uppskattad.

Ps. visste inte var jag skulle posta detta ämnet, så ursäkta om det hamna fel.

vuxenindustrin? du menar porrindustrin?
Citera
Medlem
Vad kontaktade dom henne om?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjabba
vuxenindustrin? du menar porrindustrin?

Ja.
Citera
2010-11-10, 19:58
Medlem
MikeDaPsykes avatar
dom kontaktade henne via facebook, sa att dom har flera intresserade men att dom var väldigt intresserad av att ha henne i sina filmer och att hon skulle tjäna bra på det.
Citera
2010-11-10, 19:58
Medlem
epost72s avatar
Övrigt-►Företagsskvaller
/Mod
Citera
2010-11-13, 23:38
Medlem
Riktigt eller fejk, ingen aning. Men att de vill utnyttja henne - självklart.
Citera
2010-11-14, 02:12
Medlem
Jobblinjen? Jag har själv fått erbjudade om jobb, problemet är att jag inte vill släppa ass-hålet till. Så försörg din kona med hederligt arbete. Och ge er inte in i det vilda western, som råder nu.
Citera
2011-03-19, 11:31
Medlem
Ptolemaioss avatar
Smålandsposten

Inget riktigt erotikföretag skulle kontakta en femtonåring (läs artikeln ovan). Den audition de nämner är väll att man ska skicka in nakenbilder/inspelning till någon desperat snubbe som sen får polera dörrknoppen och fnissa över sin "affärsidé".
Citera
2011-03-19, 14:07
Medlem
Qidushs avatar
Jag får Johan Vilde-vibbar av det här. Antagligen inte sådär överdrivet trivsamt bolag att ha med att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in