2010-11-10, 13:48
Medlem
Jacob-Hoods avatar
om jag skulle skriva nåt om att jag funderar på att inte ta mitt kommande fängelse straff , finns det då någon risk att polisen läser det här och kommer och häktar mig?
Citera
2010-11-10, 13:53
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacob-Hood
om jag skulle skriva nåt om att jag funderar på att inte ta mitt kommande fängelse straff , finns det då någon risk att polisen läser det här och kommer och häktar mig?

Ja med tanke på att det bara är du och en till i hela sverige som riskerar häkte. Så skulle dom komma och hämta dig någon minut efter du skriver det (vilket du redan gjort)

Och sen undrar jag vad du menar med. Att du inte kommer ta ditt fängelsestraff ?
Har du egna hemliga alternativ på den frågan, eller har du tänkt fly Sverige på 10 år ?

Mycket spännande inlägg!
Citera
2010-11-10, 13:58
Medlem
Göm dig i garderoben.
Citera
2010-11-10, 14:22
Medlem
Jacob-Hoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Ja med tanke på att det bara är du och en till i hela sverige som riskerar häkte. Så skulle dom komma och hämta dig någon minut efter du skriver det (vilket du redan gjort)

Och sen undrar jag vad du menar med. Att du inte kommer ta ditt fängelsestraff ?
Har du egna hemliga alternativ på den frågan, eller har du tänkt fly Sverige på 10 år ?

Mycket spännande inlägg!
haha jaja du har rätt , skit samma länkar till det ja egentligen ville ha sagt så kan vell nån ta bort den här eller nåt för ja vet fan inte hur man gör. https://www.flashback.org/t1353557
Citera
2010-11-11, 18:37
Medlem
Harakats avatar
Citat:

Mycket spännande inlägg!

Från den 1 juli 2010 sker inte någon preskription av de grövsta brotten om de begåtts 1 juli 1985 eller senare, men förmodligen berör det inte TS.
Citera
2010-11-11, 19:10
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:

Hahahah, nejjj det där var för fan dagens!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in