2010-11-10, 13:54
Medlem
För att vara så benägen och fokuserad på att bekämpa hat så låter hon väldigt hatisk i sin beskrivning av Flashback. Ironi? Jag tror Malin har problem att vara tolerant och öppen när det kommer till folk som inte delar de gemene politiskt korrekta åsikterna som hon gör. Trots att det är det hon förespråkar annars. Tolerans och öppenhet vill säga.

Sen har hon rätt till att tycka vad hon vill om Flashback men det är en helt annan sak när hon publicerar den åsikten i det offentliga, samt går efter dess användare och inte själva forumet i sig.
Citera
2010-11-10, 14:00
Medlem
Till: malin.wollin@hotmail.com
(Se tidigare konversation)
Citat:
Käre Malin,

Givetvis har du rätt till din åsikt - jag har aldrig hävdat annorlunda. Jag protesterar endast mot de generaliseringar och fördomar du publicerar. (...jag opponerar mig nämligen starkt mot hat, rasism, homofobi och andra fördomar!)

Jag kan upplysa om att en källa på Flashback hävdar att du både blivit polisanmäld för 'Grov kränkning mot grupp' och PO-anmäld. Har du frågor om vad det kan leda till - så kan du ju alltid skapa en tråd på Flashback! Användarna brukar generellt sett vara rätt så hjälpsamma! :-)

Synd att du har sådan fientlig inställning till oss!

Ha en trevlig dag!

Vänligen,
8D8
Citera
2010-11-10, 14:02
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ireqom
http://www.aftonbladet.se/wendela/article3498071.ab

Bara bland de första meningarna så får vi svar på varför hon är så seg på att svara på mailen...

Hon kanske istället är smygalkis, som glömmer alkolåset innan hon trycker på "ENTER" för publikation av sina krönikor.
Det skulle förklara en hel del?

//Crimson
Citera
2010-11-10, 14:04
Medlem
Liliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Man kan knappast vänta sig något annat från en förstaklassragata av Wollins kaliber.

Gissningsvis så spenderade hon säkert bara max 5 minuter på forumet innan hon bestämde sig för att sjukförklara alla som vistas här.
Detta är ett typiskt beteendemönster hos de allra mest fanatiska Flashback-motståndarna.
De bryr sig inte det minsta lilla om att undersöka forumet i någon närmare utsträckning, utan går direkt på att kräka ur sig sitt missnöje med dess existens.

Jag måste nog erkänna att jag själv blev bestört många gånger under min första veckan på Flashback. I många trådar fanns en sådan otyglad råhet att mitt oskyldiga sinne inte riktigt kunde hantera det. Men det är just vad jag gillar nu, den omaskerade ärligheten och den totala avsaknaden av återhållsamhet. Om hon spenderade lite tid i de mer "trevliga" forumdelarna kanske hon skulle inse att vi inte är sjuka, farliga eller fruktansvärda människor. Vi är bara Flashbackare.
Citera
2010-11-10, 14:10
Medlem
Laxbolls avatar
Hennes uttalande om att människor som är här är värre än de värsta pedofilerna skulle det inte kunna falla under åtalspunkten "förtal" om man räknar flashback som en grupp med människor vilket skulle leda till förtal av grupp?
Vilket är ett ganska så allvarligt brott.
Då hon dessutom skriver det i en offentligt publicerad artikel går det väll även att hävda att hon uppmuntrar till hat mot människor som vistas här?

Hon måste inse att med cirka 500 tusen användare, betyder det att av 10 miljoner människor i sverige, så bör åtminstonde var 20 person hon känner använda flashback.
Och man får hoppas att hon åtminstonde har 20 vänner även fast hon inte förtjänar någon..
Citera
2010-11-10, 14:11
Medlem
zBr9s avatar
Hihi, hon själv e ju också på flashback uppenbarligen, e hon också sjuk då?
Citera
2010-11-10, 14:12
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Hihi, hon själv e ju också på flashback uppenbarligen, e hon också sjuk då?

Om man skall tolka hennes definition bokstavligen så är svaret "ja".
Citera
2010-11-10, 14:16
Medlem
CoopColas avatar
"Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil." Bara Aftonbladet.

Upp med en skvallertråd om henne
Citera
2010-11-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Om man skall tolka hennes definition bokstavligen så är svaret "ja".

En sjuk pedofil, t.o.m!

Du är antagligen en 'satans jude', med - för sådana hatar hon väl också!

Edit:

Krönikan verkar inte finnas postad på 'förstasidan' längre, iaf. Fick hennes mailkonto lite oönskad uppmärksamhet tro?
Senast redigerad av 8D8 2010-11-10 kl. 14:19.
Citera
2010-11-10, 14:19
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
"Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil." Bara Aftonbladet.

Upp med en skvallertråd om henne

Finns redan en.

https://www.flashback.org/t495732
Citera
2010-11-10, 14:23
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
De gör ingenting som är bra och har inget annat syfte än att jävlas med andra människor,

En helt korrekt analys, så vad är det ni gafflar om?
Citera
2010-11-10, 14:26
Medlem
Liliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Raderades kommentaren?

Oh ja. Borta med vinden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto