2010-11-10, 13:07
Medlem
Citat:
Hej Malin!

"Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil." skriver du i din krönika.

Jag har varit en aktiv medlem och skribent till forumet (!) Flashback, som drar till sig olika (Jag gillar olika, gör inte du?) värderingar och åsikter, sedan jag var femton år gammal. Jag är nu tjugo - och jag studerar ett civilingenjörsprogram i de nedre delarna av Sverige. Ibland så tycker jag om att diskutera datorspel och teknik på Flashback, under min fritid - och ibland även utrikespolitik, då det är ett stort intresse. Det är därför jag blir både förbryllad och förolämpad då du kallar mig sjuk - för att jag är medlem på ett internetbaserat forum.

Jag hoppas att du genast slutar generalisera människor - och håller dina fördomar för dig själv, bakom stängda dörrar.

Vänligen,
8D8

SVAR:

Citat:
Det finns så många forum där man kan träffa likasinnade, diskutera och utbyta information. Varför ska du vistas på Flashback, denna vidriga slasktratt för hat och elakt skvaller?
Min åsikt om flashback har jag rätt till och vid den står jag fast.
Mvh Malin

Inte ens en jäkla ursäkt... När försvann folkvettet?

Citat:
Ursprungligen postat av Xiania
Vad är hennes mail? Känns litegrann som man borde kritisera idioten med tanke på att hon tydligen inte känner till flashback som en helhet. Måste älska dessa IQ befriade wannabe reportrar.

Skickade till:
malin.wollin@aftonbladet.se
Fick svar från:
malin.wollin@hotmail.com

Enjoy.

Edit:

Håll gärna konversationen mogen, skulle döda för att se en publicerad ursäkt via Aftonbladet!
Senast redigerad av 8D8 2010-11-10 kl. 13:19.
Citera
2010-11-10, 13:08
Medlem
Ireqoms avatar
Jahapp. Där berövades Fb:arna på ännu en lek som nu bara polisen får leka...

50åriga Bertil på stationen sitter säkert också och spelar 13 åriga Ida på snyggast.se...
Frågan är om dom bara är avundsjuka för att FB (inte alla) medlemmarna är smartare än dom och tar till metoder som faktiskt gör att man får tag i brottslingar?

EDIT: Ang den sista artikeln så säger jag bara... Trångsynt människa.
Senast redigerad av Ireqom 2010-11-10 kl. 13:12.
Citera
2010-11-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Men det är väl lite av Aftonbladets policy också, "vi ska vara så förbannat PK"

Å andra sidan - att generalisera så mycket, och uttrycka så mycket fördomar, är knappast PK.

Edit:

Är det en seger för Aftonbladet, tro?
Citera
2010-11-10, 13:33
Medlem
harrings avatar
Skickar mail till henne nu, om jag får något vettigt/intressant svar postar jag både mitt mail och hennes svar här.

Håller med som redan nämnts att det måste vara för att polisen är avundsjuka på att vi lyckas bättre än dem.
Citera
2010-11-10, 13:35
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
SVAR:

Inte ens en jäkla ursäkt... När försvann folkvettet?

Skickade till:
malin.wollin@aftonbladet.se
Fick svar från:
malin.wollin@hotmail.com

Enjoy.

Edit:

Håll gärna konversationen mogen, skulle döda för att se en publicerad ursäkt via Aftonbladet!

Oerhört förvånande att du överhuvudtaget fick ett svar.

I vanlig ordning är det ju dock "hat"-jargongen som ljuder. Det finns för mycket hat - hela begreppet är så fruktansvärt urvattnat att det tappat all sin ursprungliga innebörd. Allt som fru Wollin inte kan identifiera sig själv med är hat, och hat är ju som bekant det värsta som finns här i världen! Vi har ju t.o.m. hela partier här i Sverige vars enda grund är hat!

Hat!

Hat!

Hat!

HAT!
Citera
2010-11-10, 13:36
Medlem
CrimsonIdols avatar
Det kanske inte går att ursäkta privatspaningar och sen hänga ut eventuellt oskyldiga människor, som kan få sina liv förstörda pga detta.
Men det är knappast frågan om detta här.

Utan att människan Malin Wollin drar den ointelligenta slutsatsen att "människor på FB är sjukare än den sjukaste pedofil"

Med 460656 medlemmar i skrivande stund är sannolikheten ganska stor att hon SJÄLV har flera i sin bekantskapskrets/familj som är aktiva här på FB.
Utan att kanske ens veta om det....

Den människan verkar drivas av hat

//Crimson
Citera
2010-11-10, 13:44
Medlem
Liliums avatar
Jag skrev en mycket fin och känslig kommentar och förklarade att vi är relativt normala på Flashback. Den försvann inom fem minuter. Jag känner mig så ignorerad. :<
Citera
2010-11-10, 13:47
Medlem
Ireqoms avatar
http://www.aftonbladet.se/wendela/article3498071.ab

Bara bland de första meningarna så får vi svar på varför hon är så seg på att svara på mailen...
Citera
2010-11-10, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilium
Jag skrev en mycket fin och känslig kommentar och förklarade att vi är relativt normala på Flashback. Den försvann inom fem minuter. Jag känner mig så ignorerad. :<

Raderades kommentaren?
Citera
2010-11-10, 13:50
Medlem
Dr_Dollars avatar
Hon går under pseudonymen "Fotbollsfrun" ser jag.
Fru till vilket fotbolls spelare..?
Citera
2010-11-10, 13:52
Medlem
PourchGhoulss avatar
Aftonhoran blir bara värre och värre för varje dag som går..
Citera
2010-11-10, 13:54
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilium

Man kan knappast vänta sig något annat från en förstaklassragata av Wollins kaliber.

Gissningsvis så spenderade hon säkert bara max 5 minuter på forumet innan hon bestämde sig för att sjukförklara alla som vistas här.
Detta är ett typiskt beteendemönster hos de allra mest fanatiska Flashback-motståndarna.
De bryr sig inte det minsta lilla om att undersöka forumet i någon närmare utsträckning, utan går direkt på att kräka ur sig sitt missnöje med dess existens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in