2013-06-25, 07:55
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HjBoY
mm finns en sort p ob heta som bara den.
annars finns wasabirtor med =)
Tack fr tipset, ska kollas.
Citera
2013-06-27, 20:50
Medlem
spruxers avatar
De dr cashewntterna som r doppade i yoghurt r helt magiska, kan ta hur mnga som helst. Ett tag fanns de i varierande smaker, choklad, jordgubb och ngon till utver den vanliga vita. Helt klart ngot av det godaste som finns!
Citera
2013-06-28, 00:18
Medlem
parantter doppade i yoghurt <3333
Citera
2013-06-28, 23:21
Medlem
turkbygges avatar
Chillintter, mexicanos och chokladoppade hasselntter. Synd att det e s dyrt med naturgodis, annars hade jag kpt det oftare.
Citera
2016-01-09, 19:06
Medlem
terupplivar trden lite igen. r det bara Parrots och Exotic som fortfarande gller?
Citera
2016-01-09, 19:13
Medlem
lakritsfudge eller fem synder (pse)
Citera
2016-01-09, 21:44
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskdude
terupplivar trden lite igen. r det bara Parrots och Exotic som fortfarande gller?
Finns tropic snacks, pick n mix och fler. Finns mnga olika mrken i kategorin naturgodis numera. Aldrig provat parrots men tycker ingenting slr exotic snacks. Nrmast av dem jag provat var dem jag hittade p ica i liljeholmen tror det var hulten frsljning mrke eller ngot snt var helt okej. Har ven fr mig att jag sett nutisal naturgodis i lsvikt. Det enda jag skulle avrda frn r nettos. Den r riktigt risig. Smakar skit. Annars funkar alla dem jag smakat ven om exotic snacks fortfarande r bst.

Favoriterna r annars allt som r yoghurt/choklad Frmst cashew men ven bananchips och muslitoppar. Men har dragit ned p sockret s blir mest rostade ch saltade ntter numera. Mandlar cashew och ntmixar. Kan ibland kpa smaksatt med typ sourcream/onion/dill eller havssalt peppar.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2016-01-09 kl. 22:05.
Citera
2016-01-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Finns tropic snacks, pick n mix och fler. Finns mnga olika mrken i kategorin naturgodis numera. Aldrig provat parrots men tycker ingenting slr exotic snacks. Nrmast av dem jag provat var dem jag hittade p ica i liljeholmen tror det var hulten frsljning mrke eller ngot snt var helt okej. Har ven fr mig att jag sett nutisal naturgodis i lsvikt. Det enda jag skulle avrda frn r nettos. Den r riktigt risig. Smakar skit. Annars funkar alla dem jag smakat ven om exotic snacks fortfarande r bst.

Favoriterna r annars allt som r yoghurt/choklad Frmst cashew men ven bananchips och muslitoppar. Men har dragit ned p sockret s blir mest rostade ch saltade ntter numera. Mandlar cashew och ntmixar. Kan ibland kpa smaksatt med typ sourcream/onion/dill eller havssalt peppar.
Tack fr tipsen. Det lter allts som att exotic fortfarande r ledaren. Efterforskade lite under frmiddagen och hittade lite roliga alternativ p ntet ocks, verkar vara prenumerationsldor av ngot slag. Fikabox, 4 sm behllare med typ ntter. Ska testa tror jag. Sundbox var den andra jag hittade, verkar vara mer i min stuk. 4 strre psar med olika snacks. Ska testa bda s kan jag terkomma med recension.
Citera
2016-01-10, 18:57
Medlem
habilgerbils avatar
Bland naturlsgodiset finns ngra varianter av lakrits doppad i choklad eller yoghurt, dr finns en lakrits rullad i vad jag tror r vit choklad blandad med eller rullad i nn form av salmiak. Den r otroligt god. Men alla lakritsvarianter doppade i ngot r min favorit, bland ntterna r det egentligen bara gamla hederliga rostade och saltade cashewntter som intresserar mig. All torkad frukt gr ocks fetbort. Gott i msli men inte som godis.

Netto ska ha nedsatt pris p naturgodiset till helgen! Halleluja!
Citera
2016-04-22, 01:01
Medlem
wasabintterna... kper ca 500gr... varje vecka. damn me!
Citera
2016-04-22, 01:06
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SharperSkin
wasabintterna... kper ca 500gr... varje vecka. damn me!

Dom rackarna r ju livsfarliga. Totalt beroendeframkallande, och det vrsta r att man gr upp i dos p dem ocks.
Man brjar med en liten pse till helgen, men efter ett par mnader kkar man sckvis. ven mitt i veckorna.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-04-22, 02:17
Medlem
Haha.
Ditt inlgg fick mig att skratta lite halvhgt.
Visst r det s. Tom s jag rknat ut hur mycket mer cardio jag fr kra pga mitt wasabinttsmissbruk

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Dom rackarna r ju livsfarliga. Totalt beroendeframkallande, och det vrsta r att man gr upp i dos p dem ocks.
Man brjar med en liten pse till helgen, men efter ett par mnader kkar man sckvis. ven mitt i veckorna.

MVH/Gnomegirl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in