2013-05-14, 13:33
Medlem
neqers avatar
Bananchips Choklad, Cashewnötter Yoghurt, Hot crackers och Mexicanos är mina favoriter. Men jag har inte testat särskilt många så det finns säkert fler jag hade gillat.
Citera
2013-05-14, 14:34
Medlem
Kingers avatar
Cashewnötter med sourcreame and onion. Fyfan vad gott!!!!!
Citera
2013-05-16, 07:58
Medlem
MissPears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Cashewnötter med sourcreame and onion. Fyfan vad gott!!!!!
Så sant som det var sagt Jag älskar visserligen alla cashewsorterna som finns, med undantag för de saltade då. Cashewnötter cheese är nog den absoluta favoriten, men de skall vara Parrots, om jag inte minns fel? I övrigt är frystorkade jordgubbar med yoghurtöverdrag också riktigt goda.
Citera
2013-05-16, 13:06
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Wasabinötter och chilinötter.
Citera
2013-05-16, 18:14
Medlem
Chezzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPear
Så sant som det var sagt Jag älskar visserligen alla cashewsorterna som finns, med undantag för de saltade då. Cashewnötter cheese är nog den absoluta favoriten, men de skall vara Parrots, om jag inte minns fel? I övrigt är frystorkade jordgubbar med yoghurtöverdrag också riktigt goda.

Jordgubbarna med yoghurtöverdrag är mina favoriter! Vill minnas att det har funnits några med blåbär också, supergoda!

Annars gillar jag typ allt med yoghurt, yoghurttopparna är hur goda som helst och ananasbitarna med yoghurtöverdrag... detta kan dock vara parrots, tror lådorna är blåa! Synd att det är så dyrt bara, det blir iofs inte så mycket varje gång men ska hela familjen ha så rinner pengarna snabbt iväg.

Googlade runt på nätet efter återförsäljare och halkade in på http://www.naturgodis.se. Var det företaget som hade en del problem för ett tag sen? Tror min närbutik bytte till parrots från dem.
Citera
2013-05-17, 19:10
Medlem
MissPears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chezzie
Jordgubbarna med yoghurtöverdrag är mina favoriter! Vill minnas att det har funnits några med blåbär också, supergoda!

Annars gillar jag typ allt med yoghurt, yoghurttopparna är hur goda som helst och ananasbitarna med yoghurtöverdrag... detta kan dock vara parrots, tror lådorna är blåa! Synd att det är så dyrt bara, det blir iofs inte så mycket varje gång men ska hela familjen ha så rinner pengarna snabbt iväg.

Googlade runt på nätet efter återförsäljare och halkade in på http://www.naturgodis.se. Var det företaget som hade en del problem för ett tag sen? Tror min närbutik bytte till parrots från dem.
Jag är inte helt hundra, men det där låter bekant i mina öron. Vill minnas att de flesta butikerna här omkring också bytte till Parrots för en tid sedan, men nu tycks trenden ha vänt igen. Tycker mig se att Exotic Snacks kommer tillbaka mer och mer, men det har jag ju inte direkt några invändningar emot
Citera
2013-05-18, 23:17
Medlem
Germanofils avatar
Har inte ätit naturgodis på flera år men brukade förr om åren röka weed med en kille som typ alltid hade det hemma. Favoriten på den tiden var kokos-/yoghurttopparna. Annars är ju para- och macadamianötter alltid gott.
Citera
2013-05-19, 18:14
Medlem
Oomkullrunkelligs avatar
Här är min topp tre (just nu):
1. Blåbärscrisp
2. Havssalt och citron mandeltopp
3. Frystorkade jordgubbar i yoghurt

Allt som är doppat i yoghurt eller choklad går hem. De "naturella" torkade frukterna som fanns var underbara (ananasringar, jordgubbar, päron ..) men verkar ha gått ur deras sortiment?
Citera
2013-05-19, 18:25
Medlem
stettler...s avatar
cashewnötter, chilinötter och torkade jordgubbar
Citera
2013-05-22, 22:02
Medlem
Ihavenonames avatar
Wasabinötter utan tvekan, synd att det inte är bättre klipp i dom dock.

En aning OT: Nån som vet var man kan hitta wasabinötter med bättre klipp i?
Citera
2013-06-24, 21:25
Medlem
HjBoYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihavenoname
Wasabinötter utan tvekan, synd att det inte är bättre klipp i dom dock.

En aning OT: Nån som vet var man kan hitta wasabinötter med bättre klipp i?

mm finns en sort på öob heta som bara den.
annars finns wasabiärtor med =)
Citera
2013-06-25, 03:17
Medlem
Razputins avatar
Rostade majsen som är upp-puffad som en blåsfisk, salt ska det vara också. Fyyy vad gott, brukade vara pistache och cashew men dom var inte lika coola efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in