2010-11-09, 00:10
Medlem
meyss avatar
I helgen så torskade jag, en kompis och min pojkvän för ringa narkotikabrott. Följderna av det är antagligen böter och piss prov. Grejen är att jag känner att jag inte kommer klara av det, går det en dag utan att jag röker mår jag så sjukt dåligt och gör allt för att få röka, vilket jag inte kan fortsätta med nu eftersom jag inte vill ha soc på mig och har inte lust att gå och pissa i en oändlighet.. Därför har jag och min kille pratat om att lägga in oss på maria ungdom på två veckors behandling och har lite frågor om det!
Vad får man göra, har dom olika aktiviteter och liknande?
Kan man åka in som par, eftersom min pojkvän också vill lägga in sig där så vill vi göra det samtidigt, det blir så mycket lättare när man finns för varandra.
Får man någon medicin där, tex mot ångest, osv?
Efter "behandlingen", går man på piss regelbundet efteråt? I så fall hur länge om man håller sig ren?
Citera
2010-11-09, 00:12
Bannlyst
Gör du Vad som hellst för röka?
Citera
2010-11-09, 00:15
Medlem
olucks avatar
om ni ska lägga in er för lite röka är ni fan patetiska...
Citera
2010-11-09, 00:15
Medlem
meyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pegglegg
Gör du Vad som hellst för röka?

Nej. Vem har påstått det?
Citera
2010-11-09, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meys
Nej. Vem har påstått det?

"går det en dag utan att jag röker mår jag så sjukt dåligt och gör allt för att få röka" Det tolkar jag som det iaf . Hur som haver du kan ju för fan inte lägga in dig för att du röker brass, bättre att någon som behöver den platsen kan få den.
Citera
2010-11-09, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oluck

Ord. Maria ungdom är inte ett härligt ställe.

En av mina vänner åkte fast för ett tag sedan och han behöver inte gå och pissa överhuvudtaget och han kör på som vanligt tills domen kommer. Hur kan han få göra det? Någon som vet?
Citera
2010-11-09, 00:21
Medlem
Hela idén med inläggningen är kanske för att hålla sig borta ett tag från allt runt om kring en, inte bara just CB.
Citera
Medlem
meyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oluck

Patetiska, why?
Citera
Medlem
lovenhates avatar
Brukar inte folk säga att man inte blir beroende av det?
Citera
2010-11-09, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coola-Killen
Ord. Maria ungdom är inte ett härligt ställe.

En av mina vänner åkte fast för ett tag sedan och han behöver inte gå och pissa överhuvudtaget och han kör på som vanligt tills domen kommer. Hur kan han få göra det? Någon som vet?

Beror nog på hur gammal han är.
Har han kontakt med soc?
Citera
2010-11-09, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feroce
Hela idén med inläggningen är kanske för att hålla sig borta ett tag från allt runt om kring en, inte bara just CB.

Då kan väll TS använda det hon har inanför pannbenet och kanske åka till någon släkting?! känns ju sjukt dumt att hon och hennes kille ska ta upp 2 platser för att dom röker brass, eller har jag fel?
Citera
2010-11-09, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feroce
Beror nog på hur gammal han är.
Har han kontakt med soc?

Han är 18 snart 19 och jag vet att han har haft kontakt med soc förut men nu vet jag inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in