2010-11-09, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pegglegg
Då kan väll TS använda det hon har inanför pannbenet och kanske åka till någon släkting?! känns ju sjukt dumt att hon och hennes kille ska ta upp 2 platser för att dom röker brass, eller har jag fel?

Låt oss fantisera lite då..
TS och hennes pojkvän åker till en släkting till någon av dom, sen vipps! så blev någon röksugen och skickade iväg ett sms så kommer den kåta grannpojken/tjejen med en liten bit till den sugna
Citera
2010-11-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coola-Killen
Han är 18 snart 19 och jag vet att han har haft kontakt med soc förut men nu vet jag inte.

Då har dom väl helt enkelt inte haft tid att ta tag i det som gäller han då?
Han kanske har ett hyffsat liv och då brukar dom oftast låta en vara..
Citera
2010-11-09, 00:33
Medlem
meyss avatar
Citat:
"går det en dag utan att jag röker mår jag så sjukt dåligt och gör allt för att få röka" Det tolkar jag som det iaf . Hur som haver du kan ju för fan inte lägga in dig för att du röker brass, bättre att någon som behöver den platsen kan få den.

Varför skulle jag inte kunna lägga in mig för att jag röker brass? Kommer inte klara av att bli ren på egen hand genom att gå och pissa. Och om jag torskar på piss varje gång kommer dom antagligen börja diskutera behandlingshem, vilket jag inte vill in på!!
Citera
2010-11-09, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feroce
Låt oss fantisera lite då..
TS och hennes pojkvän åker till en släkting till någon av dom, sen vipps! så blev någon röksugen och skickade iväg ett sms så kommer den kåta grannpojken/tjejen med en liten bit till den sugna

Tycker ändå inte att brass är något man lägger in sig på maria för, men du har en poäng. men är du motivierad att sluta röka och är med någon du älskar så klarar du av det, alla vet att Cb inte är beroendeframkallande fysiskt, Det är ju inte direkt smack.
Citera
2010-11-09, 00:42
Medlem
ninjapandas avatar
Eller så säger du att det var första gången och att det aldrig kommer hända igen snackar med en kurator pissar o röker spice eller vad det heter nuförtiden i 2 veckor om du absolut inte klarar av att vara utan något... snipp snapp snut så var sagan slut

om du inte är kändiz förstås
Citera
2010-11-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjapanda
Eller så säger du att det var första gången och att det aldrig kommer hända igen snackar med en kurator pissar o röker spice eller vad det heter nuförtiden i 2 veckor om du absolut inte klarar av att vara utan något... snipp snapp snut så var sagan slut

om du inte är kändiz förstås

Och om man har sagt så för många gånger och inte får fler chanser då?
Citera
2010-11-09, 00:50
Medlem
ninjapandas avatar
Citat:
Och om man har sagt så för många gånger och inte får fler chanser då?

"om du inte är kändiz förstås "
Citera
2010-11-09, 00:54
Medlem
Citat:
Tycker ändå inte att brass är något man lägger in sig på maria för, men du har en poäng. men är du motivierad att sluta röka och är med någon du älskar så klarar du av det, alla vet att Cb inte är beroendeframkallande fysiskt, Det är ju inte direkt smack.

Nej men man kan bygga upp ett psykiskt beroende, och det verkar ju TS ha lyckats med genom att röka varje dag.. och sånt är ju ganska svårt att bryta när man har alla sina flummar kompisar runt om sig och att genom ett enkelt sms så kan man förstöra en stor grej för en sån liten..
Senast redigerad av feroce 2010-11-09 kl. 01:08. Anledning: Tillägg av text.
Citera
2010-11-09, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjapanda
"om du inte är kändiz förstås "

jag är en kändiz.
Hur ska jag göra då!?
Citera
2010-11-09, 01:04
Medlem
meyss avatar
Inte en jävel som vill bespara mig en massa onödiga kommentarer om att jag inte behöver läggas in, osv och bara svara på frågorna?
Citera
2010-11-09, 01:10
Medlem
ninjapandas avatar
Citat:
jag är en kändiz.
Hur ska jag göra då!?

Jaa du kan ju alltid skära dig lite i armarna

Citera
2010-11-09, 01:24
Medlem
joims avatar
Ni kommer att bli utskrattade av heroinisterna eller tjackisarna. Att lägga in sig för lite gräs är ju bara patetiskt.

Man brukar inte skriva ut narkotikaklassad medicin till "missbrukare", som ni tror er vara.

Ni kommer ju inte kunna röka där heller, så jag förstår inte riktigt. Kan du inte skriva hur du har tänkt dig, vad med vistelsen skulle vara positivt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in