2010-11-17, 21:03
Medlem
Drinkycrows avatar
Jag tycker båda sakerna är förkastliga. Men till skillnad från dig så är jag inte särskilt övertygad om att den svenska staten förtrycker etniska svenskar. Men du är OT på din egen tråd.

Jag har ingen anledning att bevisa något. Skapa en ny tråd om svenskfientlighet där du radar upp dina bevis så kan du diskutera det med någon som bryr sig. Jag har då bättre saker för mig.
Citera
2010-11-21, 22:59
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jag tycker båda sakerna är förkastliga. Men till skillnad från dig så är jag inte särskilt övertygad om att den svenska staten förtrycker etniska svenskar. Men du är OT på din egen tråd.

Jag har ingen anledning att bevisa något. Skapa en ny tråd om svenskfientlighet där du radar upp dina bevis så kan du diskutera det med någon som bryr sig. Jag har då bättre saker för mig.

Vad har DU lyckats bevisa då?
Citera
2010-11-22, 11:46
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Vad har DU lyckats bevisa då?

Ingenting. Jag redogjorde mina åsikter och funderingar angående trådens ämne. Det är din tråd, beskyll inte mig för att den är så intetsägande.
Citera
2010-11-22, 12:04
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjpatrik
Invandrar folkgrupper i Sverige är en minoritet så jag tippar på det första alternativet. Motiveringen är av humanitära skäl. Minoriteter generellt är mer utsatta oavsett land.

Absolut, det kan vara en nackdel beroende på vilket land det handlar om.

Ibland nästan längtar jag efter den dagen då svenskarna är minoritet här i landet, så att sådana som du, kanske äntligen förstår hur fel ni har.
Citera
2010-12-14, 22:42
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ingenting. Jag redogjorde mina åsikter och funderingar angående trådens ämne. Det är din tråd, beskyll inte mig för att den är så intetsägande.

Det är NI som gör den intetsägande, genom att inte lyckas motbestrida det jag hävdar.
Citera
2010-12-14, 23:03
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:

Trådstarten är rakt på sak, och du vrider dig ur verkligheten som den är.
Att under dagens politiska förtryck är det en reaktion att vara korrekt.
Detta innebär att de som sitter på utsatta poster hög som låg, inte har kraft att säga ifrån,
av den enkla anledningen att man är rädd för omständigheterna ifall man skulle tycka fel.
Så dj-la enkelt är det!
Citera
2010-12-26, 18:43
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Trådstarten är rakt på sak, och du vrider dig ur verkligheten som den är.
Att under dagens politiska förtryck är det en reaktion att vara korrekt.
Detta innebär att de som sitter på utsatta poster hög som låg, inte har kraft att säga ifrån,
av den enkla anledningen att man är rädd för omständigheterna ifall man skulle tycka fel.
Så dj-la enkelt är det!

Exakt.

Tyvärr tror jag inte att en sådan här tråd kommer att göra någon nytta.
När vi hävdar att etablissemanget har en medveten agenda, så kommer det att forsättas att avfärdas som en "myt".

Ingen härinne har hittills lyckats motbevisa mig, dock.

EDIT: Vi kan väl byta ut "invandrarfientlighet" mot "antisemitism" eller "islamofobi"...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in