2010-11-07, 22:04
Medlem
Eller kanske hellre. Misshandel av närståendende kvinnor. Nåja, min fråga är iaf. Finns det för guds skull ingen sajt där dessa avarter till människor kan få ståta med sina nunor? Ex vis såg jag nu senast att en man i Luleå misshandlat sin fru inför barnen, i Piteå har en 25-åring kille misshandlat sin flickvän, och det var tydligen inte första gången. Jag tänker på den skräck som dessa tjejer/kvinnor lever i. Och nej, jag tror definitivt inte att det är lätt för dem att bara gå. Som sagt, varför i herrans namn skydda de som slår.
Citera
2010-11-07, 22:09
Medlem
Jopsiks avatar
Tänker du på en sida där man hänger ut de hjältemodiga männen som ger dessa förbannade slynor det de alla förtjänar
Citera
2010-11-07, 22:13
Medlem
Krehs avatar
Varför just kvinnomisshandlare? Varför inte mansmisshandlare? Är män mindre värda än kvinnor?
Citera
2010-11-07, 22:23
Medlem
Vet inte om någon sajt. Det är väl bra det.
Va skulle det ha för syfte? Misshandel som misshandel. Det finns det mycket av överallt.
Hur skulle en sådan sajt påverka dig? Skulle du rädda någon? Bli misstänksam mot vissa killar? Jag fattar inte.
Eller har du bara lust att må lite dåligt? Då kan du väl kolla på lite trafikoffer och sådant istället.
Senast redigerad av NHK 2010-11-07 kl. 22:48.
Citera
2010-11-07, 23:20
Medlem
Visst, jag drivs av en ständig längtan av att må dåligt. Varför jag tycker man kan lägga ut deras nunor. För att så många som möjligt ska se vilka stolpar de ska ta omvägar för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in