2004-07-01, 23:58
Medlem
Hejsan,

Jag knner fr att prova p hypnosterapi i blandning med primalterapi d jag har varit med om ett flertal trauman under mitt korta liv och aldrig ftt ngon egentlig std eller hjlp. Det knns nu som att terapi skulle kunna vara till hjlp. Jag har lst ett antal bcker i mnet och det r drfr som jag nu ter blivit aktuellt intresserad av detta och knner att jag kan ha nytta av dessa terapier. Jag r endast 23 r och har provat ett flertal olika 'hypnosband/cd' och har knt dessas potential och verkan. Men d dessa oftast r gjorda fr en strre massa s r jag nu intresserad av en mer personlig, och professionell, terapiform.

r det ngon hr som vet hur man kan komma i kontakt med professionella terapeuter som arbetar med dessa metoder och i s fall hur lnge en sdan terapi varar i Sverige och vad det brukar kosta att genomg sdant (per gng-pris)? Jag r frmst intresserad i certifierade terapeuter i stockholmstrakten.

Tack p frhand.
Citera
2004-07-02, 07:57
Medlem
Jacqlines avatar
Jag har bara blivit hypnotiserad en gng och d av Jrgen Sundvall (Tidigare Liv p femman) men jag tyckte han var jttebra i varje fall. Nu vet jag inte vad primalterapi r men kanske hller han p med ven det?

Lnken till hans hemsida kommer hr i alla fall: http://www.innerchange.net/?lang=se

Lycka till
Citera
2004-07-02, 15:10
Medlem
Ursas avatar
"Hkan Kllving r certifierad klinisk hypnosterapeut, certifikat-nummer: C.C.H.T.-101038, trnad och utbildad hos skolor anslutna till: [color=#0000ff]A.C.H.E.[/color] (American Council of Hypnotist Examiners). Han har idag tusentals timmars erfarenhet av hypnostrning frn skolor som [color=#0000ff]HTI[/color], (Hypnotherapy Training Institute), [color=#0000ff]SACH[/color], (School of Analytical and Cognitive Hypnotherapy), [color=#0000ff]Hypnotherapy Academy of America[/color] samt diverse andra utbildningar med flera av vrldens ledande experter."

snott frn http://www.hypnosinstitutet.com/
Google r din vn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in