2010-11-07, 11:55
Medlem
Gautamas avatar
Syns man automatiskt på Blocket om man reggar konto på Mötesplatsen?
Citera
2010-11-07, 11:59
Medlem
Mest troligt är "annonserna" som syns på andra sidor bara annonser, det är alltså inte riktiga människor som söker kärleken. Och hur som helst så skulle inte visa bild och info om dig på andra sidor utan att du medgett till det, inte en chans.
Citera
2010-11-07, 12:01
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjew
Mest troligt är "annonserna" som syns på andra sidor bara annonser, det är alltså inte riktiga människor som söker kärleken. Och hur som helst så skulle inte visa bild och info om dig på andra sidor utan att du medgett till det, inte en chans.
Jo, det är visst riktiga människors annonser. Hittar dock ingenstans på Mötesplatsen där man väljer detta.
Citera
2010-11-07, 13:00
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Nu är jag inte insatt i precis det ni pratar om, men det är väl inte omöjligt att det ingår i "Jag accepterar härmed användarvillkoren för motesplatsen.se" *click*. Men långt ifrån alla läser ju sån't.
Citera
2010-11-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Syns man automatiskt på Blocket om man reggar konto på Mötesplatsen?

Nej, man syns inte per automatik. Nu är jag inte längre medlem på MP men vet att det fanns en funktion där man kunde välja att göra sig synlig på andra sidor som tex blocket.

Utgå från första sidan som dyker upp när du loggar in, finns ju en form av redovisning på hur "färdig" din profil är och vad du kan göra för att utöka detta.

Lycka till!
/stranger106
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in