Hej!
Ska frska frklara mitt problem s tydligt jag kan. Jag har en win7 dator, enheter jag har kopplade till datorn r mus,tangentbord (usb) samt ett ljudkort (firewire) externt.
Tidigare fick jag boot problem nr jag anslt mitt firewirekort s jag valde att lgga det t sidan, men ikvll har problemet kommit tillbaka.
Jag r ganska sker p att det r ngot med usb/firewire som stoppar uppstarten d det har fungerat felfritt med mus,tangentbort.
Det jag gjorde var att jag pluggade i mit firewire externa ljudkort, uppdaterade drivrutinerna samt fljde denna guiden
http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=3062
Nu nr jag startar datorn kommer jag bara till "windows startar" loggon sen hnder det ingenting. Vrt att sga r att tangentbord och mus lyser inte d (som dom gr vid uppstarten av win7).
Jag har testat att frska starta datorn utan enheter men hnder ingenting, jag har som jag sagt haft detta problem tidigare nr jag frskte koppla in mitt externa ljudkort, och d slutade det med att jag fick installera om hela datorn fr att f det att funka.
Det r skert inget avancerat, mste ju vara ngot som brkar med firewire/usb som hindrar uppstarten, d det som sagt har fungerat felfritt tills jag brjade krngla med firewire-kortet.
Tack p frhand!