2010-11-08, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
"Det räckte med att någon tog en bild eller pekade mot ambassaden för att vi skulle registrera dem..."
http://www.expressen.se/nyheter/1.2204170/de-gjorde-allt-for-att-smalta-in

Vilket slödder som pekar på ambassaden. Det är ju fult att peka och det vet ALLA etniska svenskar. Så det måste ju vara utländska terrorister.

Nä de skall nuturligtvis sitta och sova utan tanke på att ambassader runt om i världen attackerats på olika sätt och utan koll på om terroristsympatisörer blandade sig i demonstrationer. Men du går kanske gärna i antiamerikanska demonstration med Guantanamosvensken som ett villigt naivt redskap.

Att intressera sig för vilka som intresserar sig för ambassaden är säkert ett allvarligt brott i din värld.

Hur var det med Ustashagubbarna som kapade plan etc.... RAF på Tyska ambassaden???

Moget tänkt mannen!
Citera
2010-11-08, 23:51
Medlem
Jaha? Att CIA mfl begår spioneri på andra invånare än deras egna är väl inget nytt. Bara finna sig i det. Vi kan inte hindra det. Dom gör det med eller utan ambassaders hjälp.
Citera
2010-11-09, 01:28
Medlem
Västkustskts avatar
Jag vet inte hur många gånger jag har varit inne på CIA's hemsida och mer eller mindre krävt att de ska dra åt tumskruvarna på Sverige.

Skönt att se att det börjar ge resultat.

https://www.cia.gov/cgi-bin/comment_form.cgi
Citera
2010-11-09, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag vet inte hur många gånger jag har varit inne på CIA's hemsida och mer eller mindre krävt att de ska dra åt tumskruvarna på Sverige.

Skönt att se att det börjar ge resultat.

https://www.cia.gov/cgi-bin/comment_form.cgi

Du är Svensk folkförrädare i samma klass som Gunnar Myrdahl (spegel). SCHWIENEHUND.
Ta tag i saken själv istället för att tjata på snubben med större kuk än dig utan att förstå vad du säljer.
Blir lite upprörd när jag läser en degenererads gråtböl.

Edit: tumskruvar=tortyr, ditt mänskliga avskräde
Senast redigerad av worldcitizen 2010-11-09 kl. 02:10.
Citera
2010-11-09, 02:15
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zard
Greker är inte vita eller nord europeiskt.

Samtliga av mina grekiska vänner är vita. Men det är irrelevant oavsett. Vadan denna hysteri kring hudfärg och etnicitet? Flashback i sitt esse...

Jag skiter i etnicitet. Så länge eventuella hot kartläggs (i viss utsträckning) - oavsett etnicitet och ideologi - så har jag inget problem med spioneri. Om det säkerställer situationen och gör nationen säkrare, så varför inte? Däremot skall det förstås inte handla om någon slags förföljelse utifrån etnicitet och hudfärg. Då är vi på farligt djupt vatten.
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2010-11-09 kl. 02:21.
Citera
2010-11-09, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Att du är så urbota korkad att du inte förstår varför ni fortfarande andas och kan gå upprätt....? Som jag sa: Endast vår humanism och vårt värn om era mänskliga rättigheter hindrar oss från att lösa alla de problem världen har med er kulturella kontext på ett par månader. Hade Väst mobiliserat och genomfört ett krig mot er så som man gjorde för 70 år sedan, så hade ni varit lika sällsynta som dronten! Snabbt hade det gått också. Snabbt och resolut. Afghanistan hade varit löst på ett par månader, Irak hade varit neutraliserad och palestrunterna och israelerna hade haft vars en tomt med ett staket emellan där ni kunde stå och tjabba bäst fan ni ville. Er jävla olja, som ni för övrigt saknar både kunskap och förmåga att utvinna själv, hade vi tagit hand om på bästa sätt och när den tar slut så kommer de av er som överlevt och pacificerats att bli varse att vi skiter fullständigt i er egentligen. Ni är nämligen bara jobbiga och obehagliga!

Det enda sätt ni har en chans att komma åt oss är genom att spränga oskyldiga i luften och utöva terrorism. Ni är för fega, för dåligt organiserade, har för låg teknologisk förmåga och är för odisciplinerade för att klara av att kriga på riktigt. Bussresenärer, pendlare, semesterfirare och förbipasserande är era måltavlor.

"Strateger i Mellanöstern" är en orimlighet, eftersom ni inte har kapacitet att vara strategiska överhuvudtaget. Ni är möjligtvis oppertunister, men det är allt. Medeltiden är där ni är. Ni är stenåldersnubbar med AK-47 och mobiltelefon!

SJÄLVKLART skall sådana som ni kartläggas och SJÄLVKLART skall era rörelser, transaktioner och aktiviteter övervakas. Ni skall förhöras, ni skall avlyssnas och skuggas i varierannde skala. Alla vet detta, men nu låtsas man som något annat. Jag är fett trött på att höra om hur "svenskar" kartlagts av USA och hur detta kallas spionage, statskupp och allt annat. Ni är inte svenskar. Ni är främmande element, subversiva sådana, som utnyttjat vår välvilja och nu använder ert svenska medborgarskap för att bedriva ert smutsiga terror-krig.

Skulle vår civilisation vara 300 år gammal....? Har du otur när du tänker eller är det vad du fått lära dig i källarmoskén? Du och de dina är här därför att vi låtit er komma hit och bli svenska medborgare. Det var ett misstag och misstag kan rättas till om man bara har den rätta motivationen.

Jag bor inte i Sverige och förstår mig inte på folk som väljer att bo där i - 30 grader kyla!

Att din civilasation inte är mer än 300år gammal är fakta innan det åt dina förfäder skit (bevisa motsatsen varför går du till källarmoskén).

Bra rätta till det med rätt motivation så får vi se om du klarar det!

Om din polis/militär lyckas komma åt något som är av värde är små pojkar som snattar! Din kära USA letar efter lilla Bin Laden med så mycket teknologi och makt Som jag skrev har det tidigare inte funnits ett intresse att på allvar vidta åtgärder mot er.
oppertunister det ska ni säga!! Det var vi som lärde er vad strategi var från början! Strategi är inbäddad i våra kulturella mekanismer. Du lever pga ett system med ett input och output, du har ingenting utöver det ,stryper man systemet är din kultur i avsaknad av något som kan vara dig till hjälp. Vet du varför du inte kan döda de på andra sidan? Inte för att du bara är humanist (egoist) (då ni är humanocentriska där egot ingår) men också för att ditt system kommer sluta fungera som den ska. Annars din blodtörstiga rasist hade du valt den vägen (nu menar jag inte att du hade lyckats!)

Ni har inte den förmågan i strid som ni gärnar visar i era filmer, så leta reda på Bin Laden nu! Vill du ha tips? Leta gärna i USA kanske vita huset!
Citera
2010-11-09, 02:49
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worldcitizen
Du är Svensk folkförrädare i samma klass som Gunnar Myrdahl (spegel). SCHWIENEHUND.
Ta tag i saken själv istället för att tjata på snubben med större kuk än dig utan att förstå vad du säljer.
Blir lite upprörd när jag läser en degenererads gråtböl.

Edit: tumskruvar=tortyr, ditt mänskliga avskräde
Jag skiter totalt i vad kommunister och muslimer tycker, ni har förstört det här landet tillräckligt.
Citera
2010-11-09, 03:11
Bannlyst
Citat:
Jag skiter totalt i vad kommunister och muslimer tycker, ni har förstört det här landet tillräckligt.

Exakt, du vill använda dig av någon som spänner på DIG och alla andra Svenskar (oavsett ideologisk tillhörighet) på köpet i röven för att DU inte klarar av kommunister eller muslimer och som svar till mig kallar du mig kommunistmuslim
Tragikomisk inställning till verkligheten 2010.

Jag vill påpeka att jag inte har problem med varken kommunister, muslimer, hinduer, sikher, (osv) eller Kalle anka.
Citera
2010-11-09, 07:12
Medlem
Citat:

Precis sådana här efterblivna kommentarer vi kan klara oss utan! Skaffa dig lite kunskap istället för att yla om kommunister bara för att alla inte lever i din inskränkta lilla värld...Patetiskt..

Att du vill sälja ut Sverige till USA gör dig till landsförrädare...tänkt på det?
Citera
2010-11-09, 07:30
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Jag bor inte i Sverige och förstår mig inte på folk som väljer att bo där i - 30 grader kyla!
Vi uppfann elementet, fjärrvärmen och lite andra grejer vi tyckte att vi behövde...
Tänk vad lite intelligens kan göra!

Citat:
Att din civilasation inte är mer än 300år gammal är fakta innan det åt dina förfäder skit.
Det har bott människor här i 11000 (elva tusen) år.
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5031394

Citat:
Det var vi som lärde er vad strategi var från början! Strategi är inbäddad i våra kulturella mekanismer.
Tvärtom. Ni är fullständigt odugliga. Så pass att resten av världens alla länder skrattar åt er.
http://www.meforum.org/441/why-arabs-lose-wars

Citat:
Ni har inte den förmågan i strid som ni gärnar visar i era filmer
Hur gick det för Irak förresten? Vad var dom, världens femte största militära makt? Arabvärldens mest rustade land någonsin i världshistorien?

http://www.youtube.com/watch?v=ywm6AtGszdI
http://www.youtube.com/watch?v=opAJtwyujvo
http://www.youtube.com/watch?v=h-DqeXl0AcI&feature=related
http://wn.com/Chionis_of_Sparta
Senast redigerad av Securion 2010-11-09 kl. 07:33.
Citera
2010-11-09, 09:37
Bannlyst
http://blogg.aftonbladet.se/omvarlden/2010/11/en-miljon-spionerar-pa-300-miljoner-amerikaner

Tidningen Washington Post presenterade i somras resultatet av två års undersökande journalistik av USA:s underrättelseväsen. Det mest häpnadsväckande tidningens reportrar kom fram till var att "top secret America" svällt till en sådan omfattning att ingen längre har kontroll på hur många människor som arbetar med underrättelseverksamhet eller hur mycket det kostar.
Citera
2010-11-09, 10:30
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Nä de skall nuturligtvis sitta och sova utan tanke på att ambassader runt om i världen attackerats på olika sätt och utan koll på om terroristsympatisörer blandade sig i demonstrationer. Men du går kanske gärna i antiamerikanska demonstration med Guantanamosvensken som ett villigt naivt redskap.

Att intressera sig för vilka som intresserar sig för ambassaden är säkert ett allvarligt brott i din värld.

Hur var det med Ustashagubbarna som kapade plan etc.... RAF på Tyska ambassaden???

Moget tänkt mannen!

Kära yngling, din tilltro till överheten är naiv men gullig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in