Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Att du är så urbota korkad att du inte förstår varför ni fortfarande andas och kan gå upprätt....? Som jag sa: Endast vår humanism och vårt värn om era mänskliga rättigheter hindrar oss från att lösa alla de problem världen har med er kulturella kontext på ett par månader. Hade Väst mobiliserat och genomfört ett krig mot er så som man gjorde för 70 år sedan, så hade ni varit lika sällsynta som dronten! Snabbt hade det gått också. Snabbt och resolut. Afghanistan hade varit löst på ett par månader, Irak hade varit neutraliserad och palestrunterna och israelerna hade haft vars en tomt med ett staket emellan där ni kunde stå och tjabba bäst fan ni ville. Er jävla olja, som ni för övrigt saknar både kunskap och förmåga att utvinna själv, hade vi tagit hand om på bästa sätt och när den tar slut så kommer de av er som överlevt och pacificerats att bli varse att vi skiter fullständigt i er egentligen. Ni är nämligen bara jobbiga och obehagliga!
Det enda sätt ni har en chans att komma åt oss är genom att spränga oskyldiga i luften och utöva terrorism. Ni är för fega, för dåligt organiserade, har för låg teknologisk förmåga och är för odisciplinerade för att klara av att kriga på riktigt. Bussresenärer, pendlare, semesterfirare och förbipasserande är era måltavlor.
"Strateger i Mellanöstern" är en orimlighet, eftersom ni inte har kapacitet att vara strategiska överhuvudtaget. Ni är möjligtvis oppertunister, men det är allt. Medeltiden är där ni är. Ni är stenåldersnubbar med AK-47 och mobiltelefon!
SJÄLVKLART skall sådana som ni kartläggas och SJÄLVKLART skall era rörelser, transaktioner och aktiviteter övervakas. Ni skall förhöras, ni skall avlyssnas och skuggas i varierannde skala. Alla vet detta, men nu låtsas man som något annat. Jag är fett trött på att höra om hur "svenskar" kartlagts av USA och hur detta kallas spionage, statskupp och allt annat. Ni är inte svenskar. Ni är främmande element, subversiva sådana, som utnyttjat vår välvilja och nu använder ert svenska medborgarskap för att bedriva ert smutsiga terror-krig.
Skulle vår civilisation vara 300 år gammal....? Har du otur när du tänker eller är det vad du fått lära dig i källarmoskén? Du och de dina är här därför att vi låtit er komma hit och bli svenska medborgare. Det var ett misstag och misstag kan rättas till om man bara har den rätta motivationen.
Jag bor inte i Sverige och förstår mig inte på folk som väljer att bo där i - 30 grader kyla!
Att din civilasation inte är mer än 300år gammal är fakta innan det åt dina förfäder skit (bevisa motsatsen varför går du till källarmoskén).
Bra rätta till det med rätt motivation så får vi se om du klarar det!
Om din polis/militär lyckas komma åt något som är av värde är små pojkar som snattar! Din kära USA letar efter lilla Bin Laden

med så mycket teknologi och makt

Som jag skrev har det tidigare inte funnits ett intresse att på allvar vidta åtgärder mot er.
oppertunister

det ska ni säga!! Det var vi som lärde er vad strategi var från början! Strategi är inbäddad i våra kulturella mekanismer. Du lever pga ett system med ett input och output, du har ingenting utöver det ,stryper man systemet är din kultur i avsaknad av något som kan vara dig till hjälp. Vet du varför du inte kan döda de på andra sidan? Inte för att du bara är humanist (egoist) (då ni är humanocentriska där egot ingår) men också för att ditt system kommer sluta fungera som den ska. Annars din blodtörstiga rasist hade du valt den vägen (nu menar jag inte att du hade lyckats!)
Ni har inte den förmågan i strid som ni gärnar visar i era filmer, så leta reda på Bin Laden nu! Vill du ha tips? Leta gärna i USA kanske vita huset!