2010-11-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Lille vän... Den dag det vita västerlandet lägger sin pissljumna humanism tillfälligt åt sidan och tar itu mer skägglurkarna och filtskallarna i den efterblivna muslimska kultursfären, så kör vi över er!

Det är vår omtanke om era mänskliga rättigheter som håller vår hand tillbaka. Provocera oss tillräckligt mycket, så utrotar vi er. Sådant kan vi nämligen...

Jag är vit och västerlänning. För mig är USA inte slaveri, det är min vän och bundsförvant. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att personligen hjälpa USA att trä på dina muslimska bröder varsen brandgul overall och trycka upp ett fett stolpiller i röven på dem så de håller sig lugna på väg till någon outsourcad förhörslokalitet. Ni är mina fiender. Överallt och hela tiden. Jag har inga som helst problem med att SÄPO, Polisen, MUST -eller CIA och FBI för den delen- jagar er med blåslampa! Jag blir glad när jag hör att man jobbar aktivt med att bekämpa er. Även om många av er, allt för många, är svenska medborgare, så saknar det betydelse. Ni har nämligen fuskat er till detta medborgarskap i allt för stor utsträckning. Slut. Frågor?

Du och sk dina har inte den förmågan. Tänk på att du endast har en civilisation som är 300år gammal medan Österlandet är betydligt äldre. Det finns strateger i mellanöstern som väntar på tillfället då USA startar ett tredje krig!

Låt mig säga så här att dina sk förfalskade förfäder "Grekerna" försökte en gång men de gick under för alltid. Det är i för sig inte ditt fel rasism är något genetiskt inom er ,men men det finns svar då det väl bryter ut och jag kan lova dig att du åker tillbaka till medeltiden med din Freud och Platon i spetsen.
Citera
2010-11-08, 20:32
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Låt mig säga så här att dina sk förfalskade förfäder "Grekerna" försökte en gång men de gick under för alltid. Det är i för sig inte ditt fel rasism är något genetiskt inom er ,men men det finns svar då det väl bryter ut och jag kan lova dig att du åker tillbaka till medeltiden med din Freud och Platon i spetsen.

Vad är det som är fel på Freud och Platon?
Citera
2010-11-08, 20:36
Bannlyst
Citat:
Du och sk dina har inte den förmågan. Tänk på att du endast har en civilisation som är 300år gammal medan Österlandet är betydligt äldre. Det finns strateger i mellanöstern som väntar på tillfället då USA startar ett tredje krig!

Greker är inte vita eller nord europeiskt.
Citera
2010-11-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zard
Greker är inte vita eller nord europeiskt.

Jag skrev dina sk förfalskade förfäder "Grekerna"

Tack säg det till de inte mig ! De anser sin civilisation ha börjat med några som inte har med de att göra

Vidare bör du skriva det till alla författare som skriver deras böcker i historia!
Citera
2010-11-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Vad är det som är fel på Freud och Platon?

stora fel , öppna ny tråd med en liknande rubrik så lovar jag dig att jag kommer förklara det.

Det blir OT här!
Citera
2010-11-08, 21:11
Bannlyst
Hur fan kan man få till att kontroll av uppgifter ur straffregister (utan godkännande) plötsligt är politisk registrering?

Det krävs mycket vinklat tänkande får att få ihop sådant.
Citera
2010-11-08, 21:30
Medlem
Hokkestadts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Sorry mannen. Register som hålls på ambassad är inte svenskt territorium och Svensk lag gäller alltså ej utan amerikansk.

Gissar du fritt?
Jag tror inte att SÄPO håller med dig, eftersom ett stort antal sovjetryssar utvisades baserat på vad de hade samlat in…
Citera
2010-11-08, 22:10
Medlem
obin_gams avatar
Ask: Näe vaddå? Vi vet ingenting!
USA: Vi har samarbetat med regeringen hela tiden.

haha det här är ju underbart underhållande

Jag är inte särkilt pro-usa, men nånting säger mig att fru Ask har en hel del hon måste förklara...
Citera
2010-11-08, 22:23
Medlem
Golonkas avatar
Citat:

Att du är så urbota korkad att du inte förstår varför ni fortfarande andas och kan gå upprätt....? Som jag sa: Endast vår humanism och vårt värn om era mänskliga rättigheter hindrar oss från att lösa alla de problem världen har med er kulturella kontext på ett par månader. Hade Väst mobiliserat och genomfört ett krig mot er så som man gjorde för 70 år sedan, så hade ni varit lika sällsynta som dronten! Snabbt hade det gått också. Snabbt och resolut. Afghanistan hade varit löst på ett par månader, Irak hade varit neutraliserad och palestrunterna och israelerna hade haft vars en tomt med ett staket emellan där ni kunde stå och tjabba bäst fan ni ville. Er jävla olja, som ni för övrigt saknar både kunskap och förmåga att utvinna själv, hade vi tagit hand om på bästa sätt och när den tar slut så kommer de av er som överlevt och pacificerats att bli varse att vi skiter fullständigt i er egentligen. Ni är nämligen bara jobbiga och obehagliga!

Det enda sätt ni har en chans att komma åt oss är genom att spränga oskyldiga i luften och utöva terrorism. Ni är för fega, för dåligt organiserade, har för låg teknologisk förmåga och är för odisciplinerade för att klara av att kriga på riktigt. Bussresenärer, pendlare, semesterfirare och förbipasserande är era måltavlor.

"Strateger i Mellanöstern" är en orimlighet, eftersom ni inte har kapacitet att vara strategiska överhuvudtaget. Ni är möjligtvis oppertunister, men det är allt. Medeltiden är där ni är. Ni är stenåldersnubbar med AK-47 och mobiltelefon!

SJÄLVKLART skall sådana som ni kartläggas och SJÄLVKLART skall era rörelser, transaktioner och aktiviteter övervakas. Ni skall förhöras, ni skall avlyssnas och skuggas i varierannde skala. Alla vet detta, men nu låtsas man som något annat. Jag är fett trött på att höra om hur "svenskar" kartlagts av USA och hur detta kallas spionage, statskupp och allt annat. Ni är inte svenskar. Ni är främmande element, subversiva sådana, som utnyttjat vår välvilja och nu använder ert svenska medborgarskap för att bedriva ert smutsiga terror-krig.

Skulle vår civilisation vara 300 år gammal....? Har du otur när du tänker eller är det vad du fått lära dig i källarmoskén? Du och de dina är här därför att vi låtit er komma hit och bli svenska medborgare. Det var ett misstag och misstag kan rättas till om man bara har den rätta motivationen.
Citera
2010-11-08, 22:54
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uddis(s)
Där kunskapen tar slut tar fantasin vid uppenbarligen. Vem som helst kan kolla bilregistret och att säk hjälper med slagningar i straffregister är väl knappast ovanligt eller oetiskt när det handlar om ambassadskydd. Långt från att förråda sina landsmän. Dock kan det säkert vara så att folk som rekar runt ambassader kan tänkas förråda både sitt eget och andra länder.

Den politiska fantasin är stor på vissa håll.

Nu var det ju knappast som så att israeliterna skickade lådor med sprit för att poliser tittade i bilregistret. Ur artikeln: "Även ägarnas bakgrund, om de är dömda eller finns i spaningsregistret kontrolleras. Det här sköter man litet snyggt på lägre och mellannivå. Om Säpochefen säger att han inte känner till det så kan det stämma." Med andra ord, om uppgifterna stämmer, så har svenska poliser försett främmande makt med högst känsliga uppgifter om enskilda svenska medborgare, i utbyte mot sprit.

Ajabaja konstaplar.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8087852.ab
Citera
2010-11-08, 23:02
Medlem
Encias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Lille vän... Den dag det vita västerlandet lägger sin pissljumna humanism tillfälligt åt sidan och tar itu mer skägglurkarna och filtskallarna i den efterblivna muslimska kultursfären, så kör vi över er!

Det är vår omtanke om era mänskliga rättigheter som håller vår hand tillbaka. Provocera oss tillräckligt mycket, så utrotar vi er. Sådant kan vi nämligen...

Jag är vit och västerlänning. För mig är USA inte slaveri, det är min vän och bundsförvant. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att personligen hjälpa USA att trä på dina muslimska bröder varsen brandgul overall och trycka upp ett fett stolpiller i röven på dem så de håller sig lugna på väg till någon outsourcad förhörslokalitet. Ni är mina fiender. Överallt och hela tiden. Jag har inga som helst problem med att SÄPO, Polisen, MUST -eller CIA och FBI för den delen- jagar er med blåslampa! Jag blir glad när jag hör att man jobbar aktivt med att bekämpa er. Även om många av er, allt för många, är svenska medborgare, så saknar det betydelse. Ni har nämligen fuskat er till detta medborgarskap i allt för stor utsträckning. Slut. Frågor?
Ser du hot i alla statsbildningar utom västsfären? Ni utgör minoritet i världen och en i pågående befolkningsminskning - inte smart att brösta upp sig; folk tröttnar då.
Citera
2010-11-08, 23:03
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
är väl inga svenskar dom övervakar

mest muslimska ekonomiska parasiter som kommer hit. dom vill inte anpassa sig för fem öre. dom vill leva som dom gjorde hemma och vill inte lära sig våra seder kultur eller religion. att dom sedan i sina seder brukar planera sprängdåd och terrordåd mot kristna är nåt som USA fått lära sig den hårda vägen.

en kackerlacka född i ett stall blir inte en häst.

"Det räckte med att någon tog en bild eller pekade mot ambassaden för att vi skulle registrera dem..."
http://www.expressen.se/nyheter/1.2204170/de-gjorde-allt-for-att-smalta-in

Vilket slödder som pekar på ambassaden. Det är ju fult att peka och det vet ALLA etniska svenskar. Så det måste ju vara utländska terrorister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in