2004-07-01, 09:12
Brukar nn se p det mycket intressanta programmet?
Frmodligen tror de flesta att det bara r bg men, jag kan frskra att detta hnder.
Jag har TYVRR ochs lite av frmgan att "se". En historia kommer hr:
Vi bodde i ett gammalt tvvningshus i en stad hr i norr.
Vi hade bott dr en tid och en kvll ligger jag i sngen, jag var vl en 16 r.
Frn mitt rum dr jag lg kunde jag se "den lilla hallen" som avgrnsade till mina frldrars rum.
Ngonting var uppenbart fel den hr kvllen, det lt som om nn stod och trampande i tret. Normalt sett knakar det och knpper i trhus men, det hr var inget sdant.
Jag vart iskall, gona p mej var uppsprrade, helt blickstilla dr jag lg och observerade "hallen". Ngonting var inte riktigt bra dr.
Efter ett tag var jag s jvla skraj att jag tog madrass kudde och tcke och gick in i frldrarnas rum, s lngt bort frn hallen som mjligt.
Nr jag sedan lgger mej ner och tittar mot hallen(kunde snegla lite under frldrarnas sng - Ser jag bena p vlnaden som str dr.......
Jag drog tcket ver huvudet och vid det laget var jag allt annat n tuff!
Ngra dagar senare stack farsan och jobbade s det var bara jag och morsan kvar hemma. Hon tjatade p kvllen att jag kunde sova i deras rum "om jag ville".
Jag vgrade dock och efter ytterligare tjat frn henne sa jag att
-Jag ligger inte i det rummet s lnge gubben str dr.
-Vilken gubbe undrade hon oskyldigt.
-Gubben som str i hallen, sa jag bestmt!
Hon vart helt tyst, slutade tjata, och s var det inget mer med det (trodde jag).
Efter vi flyttat drifrn satt vi och snackade d jag sa att
- Fan vad sknt och komma sig ifrn det huset.
-varfr d frgar morsan.
-Den kvllen(sa jag), som jag tog madrassen och sov inne hos er, sg jag benen p en gubbe i "lillhallen".
- Jas, sa morsan. Du sg han OCHS.......
Frmgan r den absolut vrsta tnkbara att inneha.
Nej, det r inget bg..
Frmodligen tror de flesta att det bara r bg men, jag kan frskra att detta hnder.
Jag har TYVRR ochs lite av frmgan att "se". En historia kommer hr:
Vi bodde i ett gammalt tvvningshus i en stad hr i norr.
Vi hade bott dr en tid och en kvll ligger jag i sngen, jag var vl en 16 r.
Frn mitt rum dr jag lg kunde jag se "den lilla hallen" som avgrnsade till mina frldrars rum.
Ngonting var uppenbart fel den hr kvllen, det lt som om nn stod och trampande i tret. Normalt sett knakar det och knpper i trhus men, det hr var inget sdant.
Jag vart iskall, gona p mej var uppsprrade, helt blickstilla dr jag lg och observerade "hallen". Ngonting var inte riktigt bra dr.
Efter ett tag var jag s jvla skraj att jag tog madrass kudde och tcke och gick in i frldrarnas rum, s lngt bort frn hallen som mjligt.
Nr jag sedan lgger mej ner och tittar mot hallen(kunde snegla lite under frldrarnas sng - Ser jag bena p vlnaden som str dr.......
Jag drog tcket ver huvudet och vid det laget var jag allt annat n tuff!
Ngra dagar senare stack farsan och jobbade s det var bara jag och morsan kvar hemma. Hon tjatade p kvllen att jag kunde sova i deras rum "om jag ville".
Jag vgrade dock och efter ytterligare tjat frn henne sa jag att
-Jag ligger inte i det rummet s lnge gubben str dr.
-Vilken gubbe undrade hon oskyldigt.
-Gubben som str i hallen, sa jag bestmt!
Hon vart helt tyst, slutade tjata, och s var det inget mer med det (trodde jag).
Efter vi flyttat drifrn satt vi och snackade d jag sa att
- Fan vad sknt och komma sig ifrn det huset.
-varfr d frgar morsan.
-Den kvllen(sa jag), som jag tog madrassen och sov inne hos er, sg jag benen p en gubbe i "lillhallen".
- Jas, sa morsan. Du sg han OCHS.......
Frmgan r den absolut vrsta tnkbara att inneha.
Nej, det r inget bg..