Hej mina kära flashbackare! Det är så att mitt nätverkskort av typen "Intel(R) WiFi Link 1000 BGN" har börjat krångla. (Operativsystem: Windows 7.)
Det hela startade med att jag uppdaterade drivrutiner och höll på och joxa eftersom att jag försöka fixa så att jag kan dela med mig av mitt lokala internet via WiFi. Jag fick det inte riktigt att fungera och efter ett tag blev klockan för mycket så jag gick och lade mig.
Och nu till problemet... I skolan dagen därpå försöker jag ansluta till nätverket och ja... det går inte. Jag möts av texten: "Nätverkskortets egenskaper matchade inte kraven för det här nätverket." Det går dock att ansluta till ett "ad hoc WEP" nätverk som en kompis startade med sin iPhone. Och nu när jag kommit hem så kan det trådlösa nätverkskortet inte hitta några nätverksanslutningar alls, trots att jag brukar hitta runt 10.

Har försökt med systemåterställning men något är konstigt då bara den senaste återställningspunkten verkar finnas sparad... Och den senaste återställningspunken är från EFTER att jag joxade med nätverkskortet. Har prövat att ladda ner olika drivrutiner och googlat men inget verkar fungera och har inte hittat någon med liknade problem.
Så nu är ni flashbackare min sista räddning! Hur löser jag denna röra?
Tack på förhand!