• 1
  • 2
2010-11-05, 20:26
Medlem
Jazzholes avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8079126.ab

Är det där verkligen en skälig kompensation?
Citera
2010-11-05, 20:31
Medlem
händelsen är ju polisanmäld, dom är ju inte direkt skyldiga att ge henne ett ruttet korvöre, bara schysst att dom försöker visa lite goodwill
Citera
2010-11-05, 20:34
Medlem
Jazzholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmutser
händelsen är ju polisanmäld, dom är ju inte direkt skyldiga att ge henne ett ruttet korvöre, bara schysst att dom försöker visa lite goodwill
Goodwill och goodwill, nog tror jag att man hade kunnat få en och annan biobiljett för att chauffören körde vilse på vägen till upphämtningsplatsen så man fick vänta i en kvart. Detta är väl en helt annan sak?
Citera
2010-11-05, 20:34
Medlem
Zaedrewss avatar
"Vi jobbar seriöst och tar varje reklamation på allvar."

Reklamation? Ja då kan man förstå att de bjöd på biobiljetter och lovar bättring till nästa gång
Citera
2010-11-05, 20:35
Medlem
O Dirlewangers avatar
Det är knappast företagets fel att chaffisen försöker våldta, om det nu är på så vis. Dock är biobiljetter pinsamt, ta det den juridiska vägen.
Senast redigerad av O Dirlewanger 2010-11-05 kl. 20:40.
Citera
2010-11-05, 20:45
Medlem
Peanutss avatar
Det ar ju fan att inte kvinnor kan fa vara ifred nagonstans.
Alltid nat javla ackel som tror han ar Casanova...
Citera
2010-11-05, 20:47
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Vi samarbetar gärna med polisen, men om inte den drababde vill medverka kan vi inte göra mer.

Schysst stavning där!

Man skickar inte ut bio checkar till någon som blivit utsatt för detta, då är det fan bättre att bara låta bli.
Citera
2010-11-05, 22:08
Moderator
MondoBizarros avatar
Känns inte riktigt hemmahörande här...vi försöker med en flytt.
LT - Övrigt ► Aktuella brott
/Mod
Citera
2010-11-05, 23:22
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Maria ringde direkt till polisen för att anmäla våldtäktsförsöket. Hon fick veta att hon skulle få en kopia på anmälan per post. Någon sådan anmälan har hon ännu inte fått.

Konstigt att hon inte fått nåt än? När hände det här? Man brukar ju få kopia på anmälan med vändande post i stort sett.

edit: inte för att jag har anmält några slemmiga taxichaffisar, utan bilinbrott, källarinbrott och liknande smågrejer.
Citera
2010-11-05, 23:34
Medlem
RadioGaGas avatar
Det här är inte första gången det händer i en 020-bil. En gång för några år sedan körde jag en berusad tjej som först hade åkt i en 020-bil där hon hade blivit antastad, enligt henne själv. Hon hoppade självklart ur den taxin. Själv stod jag och tankade vid Lindhagensplan när hon kom fram och ville fortsätta hem. Hon var väldigt ledsen och grät.

Och att få biobiljetter som plåster på såren säger vad taxi 020 är för typ av bolag.
Senast redigerad av RadioGaGa 2010-11-05 kl. 23:40.
Citera
2010-11-06, 00:53
Medlem
Jazzholes avatar
Även om biobiljetter inte är så jävla mycket, kanske det ändå är mer än vad som borde förväntas. Jag skulle nog väntat tills polisanmälningen gått igenom fullt.
Citera
2010-11-06, 09:24
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Och att få biobiljetter som plåster på såren säger vad taxi 020 är för typ av bolag.

Jag tolkar det som att taxi 020 är ett bolag som är ovana att behöva kompensera någon för våldtäktsförsök och det är ju bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in