Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-07-01, 00:42
  #1
Medlem
flexors avatar
hur många imovane kan man ta en kväll utan att hamna i någon slags farozon? ....

jag har provat 4 st 7.5 samt 2 st 0.5 mg's xanor .. men jag kände inget på det!!.. endast "lite" .... äre nåt fel på mig?
Citera
2004-07-01, 02:00
  #2
Medlem
japp, det måste vara nåt fel på dig
ge hit imovanen
Citera
2004-07-01, 02:17
  #3
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomniax
japp, det måste vara nåt fel på dig
ge hit imovanen


PM mig och förklara vad jag gör för fel!
Citera
2004-07-01, 02:17
  #4
Avstängd
Bizarres avatar
Jag tycker det beror på hur man känner sig förövrigt, hade du tex slängt i dig allt det när du har varit vaken på tjack i ett par dar, då jävlar skulle du fått se på grejjer.. Eller samma om du är bakfull, eller har ångest.. Fan man kan få trycka i sig hur mycket som helst ibland bara för å bli lite flummig..
Citera
2004-07-01, 02:18
  #5
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Jag tycker det beror på hur man känner sig förövrigt, hade du tex slängt i dig allt det när du har varit vaken på tjack i ett par dar, då jävlar skulle du fått se på grejjer.. Eller samma om du är bakfull, eller har ångest.. Fan man kan få trycka i sig hur mycket som helst ibland bara för å bli lite flummig..

om man tar en spliff på den kombinationen då? .. vad händer då?
Citera
2004-07-01, 02:47
  #6
Avstängd
Bizarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexor
om man tar en spliff på den kombinationen då? .. vad händer då?

Det vettefan, jag röker inte särskilt ofta faktiskt. Händer mest nån gång på fyllan.. Du får pröva dig lite fram Jag hade nog blivit helt sänkt iaf.. Blir alltid cp trött så fort ja röker.. utan piller.
Citera
2004-07-01, 11:06
  #7
Medlem
DxMs avatar
Imovane är skit, bättre med stilnoct.

Men fan man blir så jävla skev i skallen av dom där tabletterna, man kan garanterat slänga i sig en hel del av dom där så länge man inte druckit alkohol.

Men dricker man ska man inte slänga i sig 20 st och dricka 10 starkbira då kan det väl bli farligt ifall man inte har någon som helst tolerans mot dom verksamma ämnena typ.
Men vad man tål är olika för alla, som bizarre säger du får prova dig fram, men kan säga att jag har käkat 6 stilnoct 10 mg och druckit två 7.0 starkbira och det ända som hände var att jag pissa ner hela toan och kommer inte ihåg ett skit efter fjärde stillisen.
Citera
2004-07-01, 14:00
  #8
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DxM
Imovane är skit, bättre med stilnoct.

Men fan man blir så jävla skev i skallen av dom där tabletterna, man kan garanterat slänga i sig en hel del av dom där så länge man inte druckit alkohol.

Men dricker man ska man inte slänga i sig 20 st och dricka 10 starkbira då kan det väl bli farligt ifall man inte har någon som helst tolerans mot dom verksamma ämnena typ.
Men vad man tål är olika för alla, som bizarre säger du får prova dig fram, men kan säga att jag har käkat 6 stilnoct 10 mg och druckit två 7.0 starkbira och det ända som hände var att jag pissa ner hela toan och kommer inte ihåg ett skit efter fjärde stillisen.

problemet är väl bara det att jag mår illa dagen efter stilnoct... har spytt dagen efter dom när jag tagit för mycket till och med. . iofs har det aldrig hänt på 5mg'sen .. bara på 10mg'sen ... weird...
Citera
2004-07-01, 14:04
  #9
Medlem
DxMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexor
problemet är väl bara det att jag mår illa dagen efter stilnoct... har spytt dagen efter dom när jag tagit för mycket till och med. . iofs har det aldrig hänt på 5mg'sen .. bara på 10mg'sen ... weird...

Jo en del spyr av stilnoct har man ju hört talas om, iofs aldrig nått som drabbat mig.
Men den jobbiga bismaken man får i käften av Imovane är ju inte så jävla trevlig den heller, speciellt ifall man dragit i sig en 3 st.
Citera
2004-07-01, 14:08
  #10
Medlem
Andans avatar
Både imovane och stilnoct är ju inget att ha om man inte ska sova. Jag har aldrig upplevt någon skön känsla av någon av dem.
Citera
2004-07-01, 14:17
  #11
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DxM
Jo en del spyr av stilnoct har man ju hört talas om, iofs aldrig nått som drabbat mig.
Men den jobbiga bismaken man får i käften av Imovane är ju inte så jävla trevlig den heller, speciellt ifall man dragit i sig en 3 st.

bismak? . något sådant kände dock aldrig jag av... .
Citera
2004-07-01, 14:18
  #12
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andan
Både imovane och stilnoct är ju inget att ha om man inte ska sova. Jag har aldrig upplevt någon skön känsla av någon av dem.

vad skall man enligt dig ta om man vill ha en "skön" känsla då?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback