2011-03-13, 11:58
Medlem
Hylands avatar
Att jämföra henne med Eddie är helt fel. Hon har väl mer influenser ifrån Onkel Kånkel och det stämmer säkert som någon skrev tidigare att hon polar med Simon Gärdenfors då hon drar DJ Röv-paraleller titt som tätt.

Men jämförelsen med Onkel blir också fel då vår käre Håkan sjöng om bögar och pedofiler.
"Lovis" verkar mest sjunga om heterosex och det gillar såklart ingen av oss.

"Homos dom får gifta sig och mycket mycket mera.
Så pedofiler upp til kamp! Vi vill adoptera!"
Citera
2011-03-13, 12:37
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analogsex
Kanske inspirerats av flås-house hiten från sent 80-tal

Lil Louis is the stage name used by Chicago-born house-music producer and DJ Louis Sims

http://www.youtube.com/watch?v=sx_lBt-O2gE

Läste att hon tagit namnet från någon porrsida där en bild på henne själv poppat upp med namnet "Lilla Lovis" under.
Citera
2011-03-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratbat
fan hon e ju hur grym som helst..jag har hört rykten att hon e meduzas dotter

Nej, hon är INTE Meduzas dotter.
Citera
2011-03-16, 09:50
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Läste att hon tagit namnet från någon porrsida där en bild på henne själv poppat upp med namnet "Lilla Lovis" under.
Ja, det står även i intervjun som piblicerades i GP igår.
Citat:
Ursprungligen postat av GP
Häromåret snodde någon hennes bildgalleri och la ut på mindre smickrande ställen ihop med frasen ”Do you want to fuck tonight? Lilla Lovis”.
http://www.gp.se/kulturnoje/musik/1....-ingen-oberord
Citera
2011-03-16, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratbat
fan hon e ju hur grym som helst..jag har hört rykten att hon e meduzas dotter
2/10, blev inte ens arg.
Citera
2011-03-16, 13:41
Medlem
vators avatar
Faktiskt sköna låtar, skulle inte förvåna mig om hon skulle spelas på P3 inom snar fe-ramtid.
Citera
2011-03-16, 21:00
Medlem
danneohs avatar
Åååååh jag är KÄR!!! Ge mig all info jag kan tänkas behöva för att hitta denna fantastiska människa för att ultimat bestiga henne! Jag skulle låta henne suga min kuk utan att spotta ut sin snus vilken dag som helst!!!!

Edit: Ojoj, blev lite överväldigad där, hittade henne nu.. Men gärna lite privatare info än vad publikt internet har att erbjuda, var brukar hon gå? Känns som en Söderhof eller kanske Strand tjej??? Mmmmmm
Senast redigerad av danneoh 2011-03-16 kl. 21:04.
Citera
2011-03-16, 22:58
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Åååååh jag är KÄR!!! Ge mig all info jag kan tänkas behöva för att hitta denna fantastiska människa för att ultimat bestiga henne! Jag skulle låta henne suga min kuk utan att spotta ut sin snus vilken dag som helst!!!!

Edit: Ojoj, blev lite överväldigad där, hittade henne nu.. Men gärna lite privatare info än vad publikt internet har att erbjuda, var brukar hon gå? Känns som en Söderhof eller kanske Strand tjej??? Mmmmmm

Hittade? Vad har du hittat?
Citera
2011-03-16, 23:26
Medlem
volvo 240s avatar
Ja hon skulle inte få komma nära min "johnson" med el utan snus. Brrrrrr.
Citera
2011-03-17, 03:03
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh

Spontant skulle jag tippa på att hon är en Marie Leveau-brud.
Citera
2011-03-17, 09:44
Medlem
Ratads avatar
Bara för att man sjunger fåniga snuskvisor eller håller på med tramshumor betyder det ju inte att man har åsikter om samhället. Benny Hill som ansågs vara så sexistisk och hemsk donerade pengar till utsatta kvinnor från sitt arv.

Kan vi kanske får höra ett samarbete med Slaskfittorna? Skulle bli ett team värdigt schagerfestivalen. Björkman, kan du sluta runka till suspekt bögporr och läsa detta inlägg. Slaskfittorna och Lilla Lovis på scenen och jag kommer titta på ditt skitprogram!
Citera
2011-03-17, 09:47
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hittade? Vad har du hittat?

Bara det vanliga
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Spontant skulle jag tippa på att hon är en Marie Leveau-brud.
Jojo, det är dom alla, men Marie Leveau är ju relativt dyrt har jag för mig? Dessa söder flickor brukar la inte vilja lägga mer än 29kr på en vatten-spädd pilsner..
Dock så är Strand 50kr ölen + inträde så det kanske inte var bästa gissningen heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in