• 1
  • 2
2010-11-05, 17:15
Bannlyst
Invandraren och främlingen Soumaila Soro ställer orimliga krav:

http://www.youtube.com/watch?v=yNGmD...layer_embedded
Citera
2010-11-05, 17:45
Medlem
Hur är det orimligt att i sverige kunna kräva att inte ha sina arbetspauser på en baja-maja!?!
Citera
2010-11-05, 17:51
Medlem
Ingetvals avatar
Det är väl tamejtusan ingen integrationsfråga. Det är en arbetsmiljöfråga och självklart ska man ha bättre pauslokaler än en bajamaja.
Citera
2010-11-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetval
Det är väl tamejtusan ingen integrationsfråga. Det är en arbetsmiljöfråga och självklart ska man ha bättre pauslokaler än en bajamaja.

Indeed
Citera
2010-11-05, 18:03
Medlem
Citat:

Ja precis. Jag hade också klagat på den där snuskiga toaletten och krävt bättre än sådär. Helt förståeligt och inget konstigt. TS fail
Citera
2010-11-06, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalt_Psykad
Ja precis. Jag hade också klagat på den där snuskiga toaletten och krävt bättre än sådär. Helt förståeligt och inget konstigt. TS fail

Märk ironin, käre gosse...
Citera
2010-11-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimoBoll
Märk ironin, käre gosse...

Vad bra. Är dock ofta lite svårt att avmärka sånt när det uttryckes i text. Om det skall uttryckas i text bör detta göras ytterst tydligt. Och så har nog inte fallet varit här. Se den något förlöjligande rubriken, samt den rasistiska tonen(främligen) i inlägget som tyder på att TS har helt andra anledningar än rent arbetsmarknadsmässiga att tycka att det är fel att inte vilja pausa på bajamaja.

Haha, jag vet, jag är dryg
Citera
2010-11-09, 01:29
Medlem
Andreashers avatar
Haha!
Citera
2010-11-09, 11:44
Medlem
Seanns avatar
Vore rätt bra och ha en liten barrack eller stuga istället för en kall bajamaja
förstår honom.
Citera
2010-11-09, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etanolkaffe
Vad bra. Är dock ofta lite svårt att avmärka sånt när det uttryckes i text. Om det skall uttryckas i text bör detta göras ytterst tydligt. Och så har nog inte fallet varit här. Se den något förlöjligande rubriken, samt den rasistiska tonen(främligen) i inlägget som tyder på att TS har helt andra anledningar än rent arbetsmarknadsmässiga att tycka att det är fel att inte vilja pausa på bajamaja.

Haha, jag vet, jag är dryg

Rasistiska tonen främling? Varför är sanningen alltid rasistisk, antisemitisk och politisk inkorrekt?
Citera
2010-11-09, 19:18
Medlem
Ingetvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimoBoll
Rasistiska tonen främling? Varför är sanningen alltid rasistisk, antisemitisk och politisk inkorrekt?

Det är ytterst tveksamt om det du skriver (här och i andra inlägg) kan kallas för "ironi". Är det ironi så verkar det mer vara åt det trollska hållet. Men troligtvis rymmer dina inlägg om främlingar och judar inte den minsta ironi.
Citera
2010-11-10, 14:10
Bannlyst
Citat:
Det är ytterst tveksamt om det du skriver (här och i andra inlägg) kan kallas för "ironi". Är det ironi så verkar det mer vara åt det trollska hållet. Men troligtvis rymmer dina inlägg om främlingar och judar inte den minsta ironi.

Har du något vettigt att komma med?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in