2010-11-05, 04:03
Medlem
Sevans avatar
Tjena, ber om ursäkt om detta hamnar under fel tråd, men hittade ingenting som passade
Jag laddade ner ett spel igår och nu har jag suttit i flera timmar och försökt lista ut vad som är felet med filen.

Min kompis laddade ner samma spel precis innan mig, dock har vi inte samma operativsystem, men han lyckades få igång installationen.
Filen jag laddade ner går inte att öppna utan det står "välj vilket program du vill öppna filen med"
Och det finns inga bra program för detta vad jag förstått.

Har försökt mounta med flera program. Försökt klura runt över hela internet men hittar fan ingenting om hur jag ska gå till väga..
laddat ner det om och om igen har jag också gjort men ingen skillnad där heller. har ni några tips? /sevan!
Citera
2010-11-05, 09:54
Medlem
zewmahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevan
Min kompis laddade ner samma spel precis innan mig, dock har vi inte samma operativsystem, men han lyckades få igång installationen.

Samma spel eller samma release?

Citat:
Ursprungligen postat av Sevan
har ni några tips?

Köp spelet?
Citera
2010-11-05, 15:30
Medlem
Sevans avatar
Det är ett online spel.. går inte att köpa.. det är samma realese
Citera
2010-11-05, 15:35
Medlem
Mounta med Deamon Tools, enkelt.
Citera
2010-11-05, 15:41
Medlem
Sevans avatar
Det är ett online spel.. går inte att köpa.. det är samma realese
Citera
2010-11-05, 15:42
Medlem
Sevans avatar
Mountade med daemon tools, det funkade, tror att filen är trasig får försöka med att ladda om det på nytt!
Citera
2010-11-05, 15:43
Medlem
Sevans avatar
Har försökt mountat med 4 program (inklusive) daemon tools... Det funkar inte, ska ladda ner filen på nytt... det är trasig, det måste den vara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in