2010-11-04, 23:48
Bannlyst
Hejsan tänkte om vi kanske kunde ha en skvaller tråd om ungdomarna som är med i Svt:s nya serie
"Ung och bortskämd"

http://svtplay.se/sok?cs,s,1,ung+och+bortsk%E4md,sample/ps,s,1,ung+och+bortsk%E4md,full/ts,s,1,ung+och+bortsk%E4md,title

Själv har jag ingenting men ni andra kanske har.
Fram med skvallret!

EDIT: Länken blev konstig så tog bort spoilern
Senast redigerad av microlab1 2010-11-04 kl. 23:51.
Citera
2010-11-05, 01:15
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Kanske inte direkt skvaller eller något nytt, men en av deltagarna, Jean-Pierre, även kallad JP, har varit med i årets upplaga av Paradise Hotel. Han uppger sig även för att vara fotbollsspelare, vet dock ej om detta är sant.
Citera
2010-11-05, 18:56
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoomChickaWahWah
Kanske inte direkt skvaller eller något nytt, men en av deltagarna, Jean-Pierre, även kallad JP, har varit med i årets upplaga av Paradise Hotel. Han uppger sig även för att vara fotbollsspelare, vet dock ej om detta är sant.

Fattar inte hur han kan vara med?
För det första är han inte ung, för det andra nämner han i Paradise Hotel ungefär 25 gånger om vilken fattig familj han kommer ifrån.

Får inte ihop logiken?
Citera
2010-11-06, 21:11
Medlem
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8080370.ab
Citera
2010-11-07, 20:57
Medlem
TwentyTwos avatar
Den här tråden kommer väl igång imorgon när premiären har varit, och jag vet redan vem som vinner
Citera
2010-11-07, 21:07
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwentyTwo
Den här tråden kommer väl igång imorgon när premiären har varit, och jag vet redan vem som vinner

Berätta då.
Så kan vi ju gå tillbaka till denna sida sen när serien är slut och se om du har rätt.
Citera
2010-11-08, 05:33
Medlem
TwentyTwos avatar
Okej, mig gör det väl inget:

Vinnaren:
Citera
2010-11-08, 18:59
Medlem
Av det lilla jag läst om personerna så verkar dom sjukt tråkiga. Ser ju inte direkt ut som att nån är "jätte bortskämd" heller. Ser ut som vanliga svenssons.
Citera
2010-11-08, 19:13
Medlem
io3uri9uys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mack_at_gymmet
Ser ju inte direkt ut som att nån är "jätte bortskämd" heller. Ser ut som vanliga svenssons.

Jag tycker vanliga Svenssons verkar rätt bortskämda,
Citera
2010-11-08, 20:02
Medlem
sebbekillens avatar
Nu börjar det då...
Citera
2010-11-08, 20:12
Medlem
olgaisabelle går på min skola!

helt chockad att hon är med! hon är urfattig! bor i förtrten. hon har retat upp en hel skola. har maaaassor med info om henne.. var tom några emos ifrån skolan som sprayade ner hennes hus.. hon brukar synas mycket i debatt på tv hon sitter jämt där.. innan var hon emot alla rika har alltid hatat dem men nu älskar hon det tydligen..
Citera
2010-11-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmerboy
olgaisabelle går på min skola!

helt chockad att hon är med! hon är urfattig! bor i förtrten. hon har retat upp en hel skola. har maaaassor med info om henne.. var tom några emos ifrån skolan som sprayade ner hennes hus.. hon brukar synas mycket i debatt på tv hon sitter jämt där.. innan var hon emot alla rika har alltid hatat dem men nu älskar hon det tydligen..
Vilken förort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in