Förutom att jag har fyra gemensamma vänner med Olga så kan jag tillägga att Jean-Pierre har,även om han inte spelar fotboll på den högsta nivån, sjukt bra teknik. Han förövrigt ganska lik Johan Elmander till utseendet
Sjukt bra teknik sa du? Kanske för div. 5 ja. Spola fram till 1:02 i första klippet __Alez__ länka. Ser mest klumpig ut.
en polare från Göteborg berättade att jean-pierre (även kallad jp) är ett riktigt svin mot kvinnor. Skryter mycket om sin karriär som "fotbollsproffs" för brudar och får han inte som han vill kan han bli mycket våldsam. Han kan inte ta ett nej helt enkelt.
alltså hoppas inte olgas kille läser denna tråd. för det med IFK grabbarna är något hon verkligen inte vill prata om och förtränger
din verklighets uppfattning är skrämmande, ärligt talat vad vet du om olga?.. haha allt jag ser är en avundsjuk kille som sitter och hittar på random skit
mycket snack om att man måste vara rik för att bli bortskämd .. vafan .. om man är 24 bast o bor i egen lägenhet o aldrig har lagat mat eller städat .. då är man fanimig bortskämd !
Om jag inte minns fel var hon Olga med i debatt någon gång förra året, som handlade om kokain på krogen. Riktigt efterbliven ungvuxen försökte hon spela då. Det här programmet passar väll henne lite bättre..
Jag får känslan att de som ger sina barn lägenhet och kommer och städar till dem och tvättar även leker doktor och att pappan sniffar på underkläderna innan de åker in i tvättmaskinen.