2004-06-30, 19:03
Medlem
Allo!

Jag har problem med datorn, nu i två dagar har den ballat ur o ibland stänger av sig huxflux när jag gör något...som nyss näör jag hade DC++ igång o lyssnade på WMP.....det låter som om datorn tänker till o så slår den av sig!

Why is that?

jag har nyss gjort en nyinstallering o den gjorde så ibland innan också, men det är inte det där viruset som fanns i våras...när man har 50 sekunder på sig....

HJÄLP mig!

kram o sånt i förväg

__________________________________________________ ____________
Shake me, shake me like a british nanny!
Citera
2004-06-30, 19:07
Medlem
Jag utgår från att du kör XP. Kolla i loggen om det finns några noteringar/varningar där. Du hittar den i Kontrollpanelen -> Administrativa verktyg om jag inte minns fel.
Citera
2004-06-30, 19:48
Medlem
skinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecilon
Allo!

Jag har problem med datorn, nu i två dagar har den ballat ur o ibland stänger av sig huxflux när jag gör något...som nyss näör jag hade DC++ igång o lyssnade på WMP.....det låter som om datorn tänker till o så slår den av sig!

Why is that?

jag har nyss gjort en nyinstallering o den gjorde så ibland innan också, men det är inte det där viruset som fanns i våras...när man har 50 sekunder på sig....

HJÄLP mig!

kram o sånt i förväg

stänger datorn av sig helt eller startar den om?
Citera
2004-06-30, 19:59
Medlem
oGGos avatar
Har du testat att göra en sökning i forumet?
Denna typ av problem har varit uppe hundratals gånger och oftast är det samma fel.

Sök, sök, sök!
Citera
2004-06-30, 20:00
Medlem
kommer de upp en ruta :rpc har avslutats?
Citera
2004-06-30, 20:27
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Har du testat att göra en sökning i forumet?
Denna typ av problem har varit uppe hundratals gånger och oftast är det samma fel.

Sök, sök, sök!
men nu är det ju extremt svårt att söka för tillfället.
Citera
2004-06-30, 20:37
Medlem
Testa Tuneup och rensa registry files. samt defraga datorn. det hjälpte för mig.Kan ochså vara dina minnen som spökar. Då kan sådant hända.

hopaps det var till någon nytta
Citera
2004-06-30, 21:56
Medlem
Sökningen........

........fungerar som sagt inte.....o nej den stänger av sig..jag har en ett år gammal laptop...compaq..........o nje,..d.et står inte det med :rpc....

tack igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in