2010-11-05, 21:02
Medlem
:Ericuss avatar
Helst unviker jag alla billiga ljusa lageröl på burk. Utöver det smakar Wells Banana Bread Beer vidrigt som fan, kemisk banan typ.

Chimay vit är inte heller någon favorit hos mig, trots att jag älskar röd och blå Chimay. Får nog ge den vita en chans till.
Citera
2010-11-05, 21:02
Medlem
fjiskens avatar
Allt från harboe kan slängas i sjön.
Citera
2010-11-05, 21:22
Medlem
Mojotojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Allt från harboe kan slängas i sjön.

Kan bara hålla med, plus all äcklig jäkla dansk öl... usch...
Citera
2010-11-05, 22:36
Medlem
gr6810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PapaNoel
lätt att svara på
Hansa
S:t Eriks
Slotts Guld
Citat:
Ursprungligen postat av Pattson
Stort word på den! Fi fan, den smakar och luktar gräs (marijuana). Och inte på ett bra sätt.

Jag vill ha svar på detta, gäller ert omdöme samtliga öl från S:t Erik? Jag tycker att det är stor skillnad på portern, pilsner och IPAn. Vad tycker ni?
Citera
2010-11-05, 22:42
Medlem
Så här är dets avatar
Personligen tycker jag att Carlsberg ligger bra till i den här tråden. Den smakar ju grönsåpa.
Citera
2010-11-05, 22:46
Medlem
Blå Samuel Adams smakar förjävligt. De andra sorterna är däremot riktigt goda.

Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Personligen tycker jag att Carlsberg ligger bra till i den här tråden. Den smakar ju grönsåpa.

Carlsberg smakar halvbillig öl, varken mer eller mindre. Inte äcklig men inte heller något man väljer.
Citera
2010-11-05, 22:47
Medlem
Mest korkade tråden på Flashback just nu?

Newsflash: Alla har olika smak och vad DU tycker om öl är fan inte speciellt intressant för andra.
Citera
2010-11-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kairos
Punk var väl inte det finaste ölet som runnit i min strupe.

Syftar du på Punk IPA från Brewdog? Den är ju hyffsat extrem men jävligt god om du frågar mig
Citera
2010-11-05, 23:32
Medlem
O Dirlewangers avatar
IPA ska du undvika i alla lägen, självklart en högst personlig åsikt.
Citera
2010-11-06, 09:37
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turkeltoon
Mest korkade tråden på Flashback just nu?

Newsflash: Alla har olika smak och vad DU tycker om öl är fan inte speciellt intressant för andra.
Jag är rätt intresserad av vad folk har att säga här i tråden, idiot.

OnT, behöver man ens nämna sofiero?
Citera
2010-11-06, 10:05
Medlem
David.s avatar
Vanlig folkölsbärs på burk får man väl se lite för vad det är. Man köper inte OLW Sour Cream för att få uppnå någon sorts smakextas, och förhoppningsvis förväntar man sig inte heller att tungan ska slå volter vid surplandet av en ljummen Pripps.

----------

Råder er förövrigt att aldrig någonsin komma i närheten av en Leffe. Maken till bärs har jag än idag aldrig hittat. Djäfla munkbryggeri.
Senast redigerad av David. 2010-11-06 kl. 10:16.
Citera
2010-11-06, 10:15
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Vanlig folkölsbärs på burk får man väl se lite för vad det är. Man köper inte OLW Sour Cream för att få uppnå någon sorts smakextas, och förhoppningsvis förväntar man sig inte heller att tungan ska slå volter vid surplandet av en ljummen Pripps.
Varför skulle man öht vilja dricka en ljummen Pripps folköl? När den varken ger rus eller smakupplevelse, vad är då meningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in