Varit i konflikt med en moderator som privatperson i en tråd.
Nu vart tråden sammanslagen med en annan, och moderatorn som jag haft diskussioner med vart moderator i gemensamma tråden. Hur länge dröjer det innan varning, tillsägelse eller k?k?
Jag tror inte du behöver vara överdrivet orolig. Moderatorer kan inte ge varningar eller banna på egen hand. Tillsägelser är också synliga för alla mods. Så såvida du inte förfäktar idén att vi, alla 100 mods, konspirerar mot dig kan du nog vara rätt lugn (såvida du inte brutit mot reglerna förstås).
Varför sitter du med foliehatten på? Du får inga tillsägelser eller varningar pga att du inte kommer överens med en moderator. Sluta vara rädd, det är bara onödigt.
Så länge du skött dig enligt reglerna så sitter du lugnt i båten. Moderatorerna är precis som alla andra användare här för att debattera och en del av det är att stöta på folk med andra åsikter.
Sedan så tolkar jag ditt inlägg som att du inte diskuterat moderatorsåtgärd i en tråd. Så inte ens på det kan du åka på.
Ta det bara lugnt och följ reglerna, så skall du se att det blir bra.
Påminner mig om ett riktigt fattigt forum jag var medlem på för jättelänge sedan. En kille hade en mods lillebror på msn, så hade han blivit ovän med lillebror, så fick han PM nästa dag att han skulle be om ursäkt annars blev han avstängd från forumet. Det värsta var att det var en kommersiell sidas forum och ändå är det så amatörmässigt.
nu använde ju moderatorn i debatten utryck om att ts osade KFK ,så man kan väl i den bemärkelsen förstå TS. Jag är lite förvånade att en moderator använder KFK-uttryckt som slagträ mot nån han anser ha fel på det sättet å jag knappast såg nåt som kunde kvalificera sig som det, TS och aktuell mod, hade olika åsikter baa så vitt jag såg, läste bara enstaka inlägg.
Visst i en debatt är en mod som vilken användare som helst,men att använda termer om att motdebattören borde bannas när man är mod är rätt tveksamt agerande.
Nu är jag inte bekant med fallet men behöver heller inte så vara då exemplet är mönstergillt: Ser man moderatorn som vilken användare som helst ska man tycka att samma agerande givet av 01lirpa vara exakt lika tveksamt. Analogt 01lirpas retoriska fråga "Hur länge dröjer det innan varning, tillsägelse eller k?k?".
Senast redigerad av Zwerchstand 2010-11-06 kl. 01:12.
Anledning: Avmarkerar citation hellre än anför stavfel.