• 1
  • 2
2010-11-03, 22:23
Medlem
Som rubrik. Vanliga trosor fr 30-riga snygga tjejjer r antingen med vrsta stringen, eller i siden eller annan skit. Jag vill hitta bomullstrosor med typ rosa elefanter och bla och rda bollar p...
var hittar man dom? Tjejjen tycker det r lite ljligt att jag vill kpa det till henne (jag kper hennes underklder), men det fr hon leva med.

tips?
Citera
2010-11-03, 22:31
Medlem
Okej.. Lter som peddovarning hr.
Annars tror jag typ Ullared har snt.
Citera
2010-11-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mark8
Som rubrik. Vanliga trosor fr 30-riga snygga tjejjer r antingen med vrsta stringen, eller i siden eller annan skit. Jag vill hitta bomullstrosor med typ rosa elefanter och bla och rda bollar p...
var hittar man dom? Tjejjen tycker det r lite ljligt att jag vill kpa det till henne (jag kper hennes underklder), men det fr hon leva med.

tips?

Varfr inte bara vanliga enfrgade bomullstrosor?

Vad fan har det med erotik att gra frresten?
Senast redigerad av adlitam 2010-11-03 kl. 22:33. Anledning: tillgg
Citera
2010-11-03, 22:32
Medlem
tunnsomlufts avatar
Brukar vl finnas p typ coop? Jag har iallafall sett mnga, ven i hststorlek om det r aktuellt.
Citera
2010-11-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Brukar vl finnas p typ coop? Jag har iallafall sett mnga, ven i hststorlek om det r aktuellt.

Japp.. fr nog leta lite nrmare dr.

tycker personligen att en tjej MED trosor p r mycket mer upphetsande n en utan trosor... iallafall min tjej. Tnder som attans p henne nr hon har sta trosor p sig. hon r perfekt :-)
Citera
2010-11-03, 22:34
Medlem
Citat:

tips?

Topshop har snna trosor
Citera
2010-11-04, 00:01
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Japp.. fr nog leta lite nrmare dr.

tycker personligen att en tjej MED trosor p r mycket mer upphetsande n en utan trosor... iallafall min tjej. Tnder som attans p henne nr hon har sta trosor p sig. hon r perfekt :-)

Word! Helt vanliga, basic bomullstrosor r sexigt som fan. Str inte ut med jvla string och skit som tjejerna ska ha p sig nufrtiden. String r riktigt avtndande.
Citera
2010-11-04, 19:40
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Citat:

tips?

Du har fel! Det finns massor med vuxentrosor i bomull och utan string. H&M, Lindex och KappAhl har det, fr att nmna ngra stora kedjor. Tillexempel dessa:
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow...ROS&shoptype=S Oj, sg att det bara lnkades till alla trosor, men visa sidan 8 s har du mnstrade bomullstrosor.
Dessa mnster kanske inte kndes tillrckligt tntiga, isfall rekomenderar jag Lindex dr dom brukar ha ta tre betala fr tv p vuxentrosor. Jag har med regnbgstryck, diamanttryck, muffinstryck, Hello Kitty och lite andra fniga motiv.

Vad har hon fr storlek? Jag har 34-36 och kan utan problem kpa trosor p barnavdelningen, storlek 170. Om du vill att hon ska ha Hello Kitty-trosor s r H&M din guldgruva. Trepack fr bara 60 pix: http://shop.hm.com/se/shoppingwindow...UND&shoptype=S
Citera
2010-11-04, 19:51
Medlem
flipis avatar
Jag brukar kpa snobbentrosor p HM, de har ven andra seriefigurer och "gulliga" saker
Citera
2010-11-04, 20:33
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucked.for.life
Du har fel! Det finns massor med vuxentrosor i bomull och utan string. H&M, Lindex och KappAhl har det, fr att nmna ngra stora kedjor. Tillexempel dessa:
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow...ROS&shoptype=S Oj, sg att det bara lnkades till alla trosor, men visa sidan 8 s har du mnstrade bomullstrosor.
Dessa mnster kanske inte kndes tillrckligt tntiga, isfall rekomenderar jag Lindex dr dom brukar ha ta tre betala fr tv p vuxentrosor. Jag har med regnbgstryck, diamanttryck, muffinstryck, Hello Kitty och lite andra fniga motiv.

Vad har hon fr storlek? Jag har 34-36 och kan utan problem kpa trosor p barnavdelningen, storlek 170. Om du vill att hon ska ha Hello Kitty-trosor s r H&M din guldgruva. Trepack fr bara 60 pix: http://shop.hm.com/se/shoppingwindow...UND&shoptype=S

Tycker det r rtt ironiskt att damunderkldessektionen p kldaffrshemsidor/kataloger r sjukt mycket mer eggande n den mesta vanliga porren.
Citera
2010-11-04, 22:15
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Word! Helt vanliga, basic bomullstrosor r sexigt som fan. Str inte ut med jvla string och skit som tjejerna ska ha p sig nufrtiden. String r riktigt avtndande.

Absolut! Ett par mycket lga kritvita hipsters r grymt sexigt.
Citera
2010-11-05, 01:42
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Absolut! Ett par mycket lga kritvita hipsters r grymt sexigt.

Fast de ska ju inte vara lga. De ska sitta en bit upp tycker jag!

S ungefr: http://www.alternativeconsumer.com/w...otePanties.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in