Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-11-03, 17:30
Bannlyst
Hej. Hämtade precis ut ett brev från ICA. Jag har nemligen beställt från everyonedoesit. Problemet är att min bong fattas. Jag beställde en bong och lite rullpapper samt annat. Men min bong fick jag aldrig. Kan någon förklara vad jag ska göra? Händer detta andra?
Citera
2010-11-03, 17:33
Medlem
Lesras avatar
Det är klart att det händer ibland, skicka ett mail och förklara vad som har hänt så kommer du att få din bong.
Citera
2010-11-03, 17:33
Medlem
Owers avatar
Ja det finns väl bara en sak att göra då, kontakta dom och tala om vad som fattades.
Citera
2010-11-03, 17:43
Medlem
Roachburns avatar
Sånt som händer. Folket på EDIT är schyssta så dom skickar den om du kontaktar dom.

När jag beställde en chillum därifrån senast så gick den sönder i paketet, skrev ett mail till EDIT och fick en ny hemskickad utan extra kostnad efter nån vecka.
Citera
2010-11-03, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roachburn
Sånt som händer. Folket på EDIT är schyssta så dom skickar den om du kontaktar dom.

När jag beställde en chillum därifrån senast så gick den sönder i paketet, skrev ett mail till EDIT och fick en ny hemskickad utan extra kostnad efter nån vecka.
schysst! Skickade precis ett mail. Blev lite sur bara för jag skaffade precis weed
Citera
2010-11-03, 18:34
Medlem
MDMAfags avatar
Dom har väl rökt för mycket och glömt din bong.
Gör en egen bong i.s.t om det krisar.
Citera
2010-11-04, 16:07
Bannlyst
får dock inget svar. Ser nu att den bongen jag beställde och har betalt för är "Out of stock"
jezz.
Citera
2010-11-05, 21:51
Bannlyst
Då dom inte svarar på mail, blir jag väll tvungen att ringa dom.

Förstår mig dock inte på numret för internationella
+44 (0)208 424 9991

vad ska jag slå här i sverige?
Citera
2010-11-05, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hihowareyou
Då dom inte svarar på mail, blir jag väll tvungen att ringa dom.

Förstår mig dock inte på numret för internationella
+44 (0)208 424 9991

vad ska jag slå här i sverige?

slå 00442084249991. Lycka till!
Citera
2010-11-07, 19:10
Medlem
OdCaBos avatar
Everyonedoesit har enligt mina erfarenheter världens bästa kundtjänst. Beställt en massa gånger:
- en gång glömde de registrera att de skickat paketet, så jag påminde dem. De svarade att de var säkra på att de skickat, men att de skickar ett till och att jag kunde behålla bägge paketen ifall de kom. Dagen efter är det fortfarande samma status så jag mailar dom igen - de skickar ett tredje paket. Det slutar med att jag sitter där med tre paket och en massa gratisprylar som ursäkt för "allt krångel"

- skickar alltid med lite olika varuprov

Så det där löser sig nog... har de inte svarat så är det ju Halloween alltså.
Citera
2011-03-13, 12:04
Medlem
Klart det fattas om det är "out of stock" du får den ju när den är i stock...
Citera
2011-03-13, 12:53
Medlem
bbloms avatar
Lånar tråden med en snabb fråga. Hur långt tid brukar det ta för era beställningar från EDIT? Jag beställde därifrån en gång med en massa krångel, det tog lång tid. Därför jag kanske är lite skeptisk. Men samtidigt ser jag här på forumet att många lyfter fram dem. Så, går det snabbt och smidigt för er andra? Beställer gärna därifrån istället för Kinakvalitetssidan Smoketower, men som sagt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in