2010-11-03, 17:50
Citat:
Ursprungligen postat av dgnrrd
dropp för en bakfylla? Om du är kille så knallar du genast ner till närmaste polisstation och lämnar in din penislicens.
Vad har manlighet med bakfylla att göra? Jag är bisexuell och skiter i min manlighet totalt.
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettdykaren
Tror inte du kommer hitta något ämne att injicera som kommer ta bort din bakfylla, det funkar inte riktigt så..
Tror inte han menade så, det som botar bakfylla är förbränning, vatten och salt. (En bra blandning mellan salt och vatten dvs, en påse djungelvrål botar inte bakfyllan)
Citat:
Ursprungligen postat av typat
Jag antar att du ska administrera någon typ av vätskeersättning/sockerlösning i droppet?
Visst du kan ge folk det på sjukhus, men bakfyllan kommer av restprodukter från leverns nedbrytning av alkohol, vätske och saltbrist.
Mitt tips, billigare, säkrare, och garanterat mindre bakfylla (eftersom droppet inte direkt värkar direkt på "bakisdagen")
är att du tvingar dig själv att vara uppe 20-30 minuter till innan du går och lägger dig, tvinga i dig 0,5-1l vätska med vätskeersättning typ bakis/resorb. Inte nog med att det innebär att du ersätter en del av förlorad vätska, du kommer vara tvungen att gå upp "under bakisdagen" då du självklart kissar och har ställt ett glas till vid sängen, du dricker det - somnar om och vaknar relativt "frisk"
Visst du kan ge folk det på sjukhus, men bakfyllan kommer av restprodukter från leverns nedbrytning av alkohol, vätske och saltbrist.
Mitt tips, billigare, säkrare, och garanterat mindre bakfylla (eftersom droppet inte direkt värkar direkt på "bakisdagen")
är att du tvingar dig själv att vara uppe 20-30 minuter till innan du går och lägger dig, tvinga i dig 0,5-1l vätska med vätskeersättning typ bakis/resorb. Inte nog med att det innebär att du ersätter en del av förlorad vätska, du kommer vara tvungen att gå upp "under bakisdagen" då du självklart kissar och har ställt ett glas till vid sängen, du dricker det - somnar om och vaknar relativt "frisk"
Förstår, har testat sånt där, funkar typ inte för mig.