Fick tag på en burk, blev helt chockad över priset, hade räknat med att det skulle vara dyrt, men hade inte ens kunnat föreställa mig att det var så dyrt. Men kände ändå att jag var tvungen att testa.
Burken är ju riktigt nice, underbart tjärdoftande snöre runt om förhöjer upplevelsen ett snäpp till
Snuset känns inte som vanligt lössnus utan är skuret, blir som en blandning av svenskt lössnus och amerikansk tuggtobak, typ red man. Väldigt lättbakat och prillorna håller sig enormt stabila. Skulle tro att det är lättsnusat även för folk som är ovana vid baksnus.
Tyckte att snuset smakade helt otroligt gott, lite sött och mustigt, påminner lite om red man i smaken, det rinner mer än vad jag är van vid, men smakade så gott att det bara var positivt.
På väg från butiken började jag nästan ångra mig, kunde fått nästan två stockar för samma pris jag just fått motsvarande 4 dosor för (fast i snyggare förpackning). Men efter att smakat det känner jag mig verkligen positivt överraskad och ganska glad att jag ändå köpte det.
Kul att det finns en sån här produkt som sätter lite guldkant på snusandet

Fast priset är ett minus.
Vet någon om det finns något skuret snus tillgängligt normalt sett?