• 1
  • 2
2010-11-02, 21:44
Medlem
drbondos avatar
Hej

Någon som testat Kardus superior blend 2010? Vad tyckte ni?
Citera
2010-11-03, 04:07
Medlem
Har beställt, får det idag eller imorgon.
Såg precis att nästan alla 500 upplagor är slut och det har inte släppts inu.

Skall bli intressant att prova detta snus om inget annat så är lådan snygg som den kommer i.
Citera
2010-11-03, 13:21
Medlem
Nagas avatar
Fick tag på en burk, blev helt chockad över priset, hade räknat med att det skulle vara dyrt, men hade inte ens kunnat föreställa mig att det var så dyrt. Men kände ändå att jag var tvungen att testa.

Burken är ju riktigt nice, underbart tjärdoftande snöre runt om förhöjer upplevelsen ett snäpp till

Snuset känns inte som vanligt lössnus utan är skuret, blir som en blandning av svenskt lössnus och amerikansk tuggtobak, typ red man. Väldigt lättbakat och prillorna håller sig enormt stabila. Skulle tro att det är lättsnusat även för folk som är ovana vid baksnus.

Tyckte att snuset smakade helt otroligt gott, lite sött och mustigt, påminner lite om red man i smaken, det rinner mer än vad jag är van vid, men smakade så gott att det bara var positivt.

På väg från butiken började jag nästan ångra mig, kunde fått nästan två stockar för samma pris jag just fått motsvarande 4 dosor för (fast i snyggare förpackning). Men efter att smakat det känner jag mig verkligen positivt överraskad och ganska glad att jag ändå köpte det.

Kul att det finns en sån här produkt som sätter lite guldkant på snusandet Fast priset är ett minus.

Vet någon om det finns något skuret snus tillgängligt normalt sett?
Citera
2010-11-04, 11:00
Medlem
Rakiis avatar
Vad kostar det, av ren nyfikenhet?
Citera
2010-11-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Vad kostar det, av ren nyfikenhet?

Jag fick ge 600:- på Brobergs
Citera
2010-11-04, 21:58
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forhike
Jag fick ge 600:- på Brobergs

Oj fan, se där! Är det någon skillnad på denna utgåva av Kardus jämfört med den som man kunde köpa på Cigarrummet för dryga 450:- för ett par år sedan?
Citera
2010-11-09, 17:26
Medlem
Superwoman88s avatar
Jag har förbokat en sådan "dosa" till min pojkvän, tänkte att han skulle få en bara för att han är så jäkla underbar!

Han är snusare och har testat en hel del olika sorter, big fan av lössnus men snusar portion till "vardags" (general i båda fallen), men såvitt jag vet har han aldrig testat Kardus, så jag hoppas att han kommer gilla den, mindre viktigt om han verkligen älskar snuset (självfallet kul om han gör), mer viktigt att han uppskattar gesten

Men ni som har testat årets Kardus - är det något speciellt eller är det snarare vetskapen att det skall vara väldigt "exklusivt" och "finsnus" som gör att ni uppskattar det eller är smaken också väldigt bra? Och tror ni killen min kommer att uppskatta det eller kastar jag pengarna i sjön?
Citera
2010-11-09, 18:21
Medlem
ronny000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superwoman88
Jag har förbokat en sådan "dosa" till min pojkvän, tänkte att han skulle få en bara för att han är så jäkla underbar!

Han är snusare och har testat en hel del olika sorter, big fan av lössnus men snusar portion till "vardags" (general i båda fallen), men såvitt jag vet har han aldrig testat Kardus, så jag hoppas att han kommer gilla den, mindre viktigt om han verkligen älskar snuset (självfallet kul om han gör), mer viktigt att han uppskattar gesten

Men ni som har testat årets Kardus - är det något speciellt eller är det snarare vetskapen att det skall vara väldigt "exklusivt" och "finsnus" som gör att ni uppskattar det eller är smaken också väldigt bra? Och tror ni killen min kommer att uppskatta det eller kastar jag pengarna i sjön?

Jag säger bara: synd att man inte har dig som flickvän!
Citera
2010-11-13, 16:30
Medlem
Blir att ta och beställa en i kväll.
Citera
2010-12-10, 16:56
Medlem
Hämta ut mit snus idag, och va rikigt gott
Citera
2010-12-11, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Var beställde du?
Citera
2010-12-16, 09:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Kan bara hålla med ! 2010 års upplaga var en mycket positiv överraskning!
gårdagen bestod av indisk mat, Bollinger och en pris Kardus. Sambon hade fixat allt och överraskade mig med en fint inslagen dosa Kardus 2010...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in