2012-03-30, 22:57
Medlem
DarkBoyIsWhites avatar
Han kommer troligen åt där du tycker att det är skönt. Gillar han ställningen är det väl inte ett problem?

Sen kan du ju testa att svänga med höften i andra ställningar för att föra dasen ditt du tycker känns skönt.
Citera
2012-03-31, 09:42
Medlem
Don Fadäsos avatar
Glöm storleks- och slapphetekommentarerna. Det är sannolikt vinkel och klitorisstimulering det handlar om. Om det är fråga om klitorisstimulering så är det ju bara att säkerställa att någon fixar den biten även i andra ställningar. Vinkelgrejen är mer att prova sig fram. Ut och in rakt uppochner funkar sällan för några brudar.
Citera
2012-03-31, 15:40
Medlem
Woodhoppers avatar
Kanske du är dominant lagd och vill kontrollera tempo och djup..
Citera
2012-03-31, 15:51
Medlem
Roxanas avatar
Rida är faktiskt en rätt kul och fexibel ställning, kanske tom lite underskattad?

Som tjej styr man själv tempo och hur djupt. Man har ögonkontakt och killen har all access till tuttarna. Man kan växla mellan hålen eller vända på sig ; reversed cowgirl.

Man kan ligga framåtlutad över killen för näst intill maximal klitstimulans eller sitta mer upprätt. Ett kul trick när man rider på det senare viset är att göra långsamma upp & ner - rörelser. Och precis när man bara har ollonet kvar i sig kniper man åt. Hårt! För att sen sakta glida ner igen över kuken. Killens min när man klämmer åt är underbar.
Citera
2012-03-31, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Rida är faktiskt en rätt kul och fexibel ställning, kanske tom lite underskattad?

Som tjej styr man själv tempo och hur djupt. Man har ögonkontakt och killen har all access till tuttarna. Man kan växla mellan hålen eller vända på sig ; reversed cowgirl.

Man kan ligga framåtlutad över killen för näst intill maximal klitstimulans eller sitta mer upprätt. Ett kul trick när man rider på det senare viset är att göra långsamma upp & ner - rörelser. Och precis när man bara har ollonet kvar i sig kniper man åt. Hårt! För att sen sakta glida ner igen över kuken. Killens min när man klämmer åt är underbar.

Det där tycke jag alla tjejer borde kunna! Låter magiskt!
Citera
2012-03-31, 17:11
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-Q
Det där tycke jag alla tjejer borde kunna! Låter magiskt!

Jag tycker att det är en fantastisk känsla att känna kuken centimeter för centimeter. Men många killar tycks snarare föredra att tjejen rider snabbt upp & ner..?
Citera
2012-03-31, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Jag tycker att det är en fantastisk känsla att känna kuken centimeter för centimeter. Men många killar tycks snarare föredra att tjejen rider snabbt upp & ner..?

Har ingen som helst statistik att falla tillbaka på här men tror inte det..

Personligen tycker jag knipningar, mjuka rörelser med känsla och kontroll är otroligt mycket skönare, och sensullare än snabbt och "ryckigt"
Citera
2012-03-31, 17:34
Medlem
Det är en av de bästa ställningarna. En annan är "reverse cowgirl" när tjejen rider åt andra hållet, men då blir vinkeln en annan. Kanske inte lika bra för henne.
Citera
2012-03-31, 17:38
Medlem
Triremers avatar
Tjejen får gärna rida men bara om hon rider upp och ner.

Det värsta är de som tror att de ska gnugga fittan mot en och gör rörelser fram och tillbaka. Det känns ingenting. Då kan jag lika bra smeka tjejen.
Citera
2012-03-31, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Tjejen får gärna rida men bara om hon rider upp och ner.

Det värsta är de som tror att de ska gnugga fittan mot en och gör rörelser fram och tillbaka. Det känns ingenting. Då kan jag lika bra smeka tjejen.
Det får man allt stå ut med när man får det serverat!!!!
Citera
2012-04-03, 09:16
Medlem
Ryskapostens avatar
Det är bland det bästa som finns att bli riden. Att du bara tycker att det är skönt när du rider resulterar antagligen i att du nästan bara åker åderpåle. Din kille borde vara lycklig.
Citera
2012-04-03, 12:02
Medlem
Att det är skönt för tjejen att rida beror på att det blir en perfekt vinkel för G-punkten sägs det. Och hon kan själv bestämma hur mycket hon vill ha...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in