2010-11-02, 20:39
Medlem
Varför är får jag bara skönt när jag rider på killen. Känner knappt något alls under andra ställningar, varför är det så?!
Citera
2010-11-02, 20:40
Medlem
Dr_Dollars avatar
Penis kommer längre in i din snippa?
Citera
2010-11-02, 20:41
Bannlyst
Han har för kort penis.
Citera
2010-11-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Penis kommer längre in i din snippa?
Är det så?
Citera
2010-11-02, 20:43
Medlem
monocerotiss avatar
Det är du som verkar vilja ha kontroll när ni har sex
Citera
2010-11-02, 20:51
Medlem
CureMes avatar
Näe, då borde doggy kännas mer än att rida, snarare så att du kan gnida dina känsligare delar av de nedre regionerna mot honom när du rider.
Citera
2010-11-02, 20:53
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvg
Är det så?

Men hur i hela fridens dagar ska vi veta det?!

Om det är skönt för dig...ja men pyssla med "ridning" då?
Rid, var kåt glad och tacksam
Citera
2010-11-02, 20:58
Bannlyst
Det låter tråkigt, har du testat denna ställning? (en film säger mer än tusentals ord) ställning: http://www.youjizz.com/videos/compilation-all-in-this-position-2158655.html

Om du har testat, men förblev otillfredsställd, testa lite kedjor, gagballs, och smisk mm. Du kanske gillar det
Citera
2010-11-02, 21:05
Medlem
GregerMoeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failbook
Det låter tråkigt, har du testat denna ställning? (en film säger mer än tusentals ord) ställning: http://www.youjizz.com/videos/compilation-all-in-this-position-2158655.html

Om du har testat, men förblev otillfredsställd, testa lite kedjor, gagballs, och smisk mm. Du kanske gillar det

Det är väl inte den ställningen som ger djupast penetration?
Vad jag vet så ger "Städet" den djupaste penetrationen, en version av Missionären alltså. Men ja du kan ju för all del testa Failbook's tips också! Hoppas du hittar något annat än ridning, även fast ridning är jävligt nice.
Citera
2010-11-02, 21:29
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Du har fel.

Ajdå. Då beror det antagligen på att han inte kommer åt rätt. Detta lyckas jag (personligen) göra då jag lyfter upp tjejens höfter och "styr" dem på ett speciellt sätt.

Svårt att förklara. Jag kan visa. Men varken du eller jag är intreserade av det så!

Men alltså, tror bara killarna du är med bara är värdelösa.. Så fortsätt rid eller lär dom!
Citera
2010-11-02, 22:19
Medlem
Kjoltygs avatar
Citat:
Varför är får jag bara skönt när jag rider på killen. Känner knappt något alls under andra ställningar, varför är det så?!

Alla gillar olika saker i sänghalmen (eller i bilen eller var man nu brukar knulla).
Din grej är att rida, någon annan kanske tycker att missionären är grym. En tredje gillar doggy mest av allt.

Förklaringen är väl ungefär samma sak som att alla har olika favoriträtter, favoritfärger osv. = Vi ser ut, beter oss och ÄR olika
Citera
2010-11-03, 15:31
Medlem
Du är för slapp helt enkelt. Men var lugn det går att träna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in