Klitoris stimuleras förmodligen mer när du rider eller ligger i missionären (beroende på killens teknik) exempelvis, där det blir med "gnid" så att säga. Men trots detta finner jag personligen olika ställningar att vara olika upphetsande, kan väl bara vara en sån enkel anledning?
Vilka tråkiga svar du har fått på din fråga, märks att det mest är sexuellt oerfarna småkillar som svarat
Det är jätteskönt att rida och om man gör det på rätt sätt så får de flesta kvinnor snabbt orgasm i den ställningen pga friktionen och att klitoris stimuleras, så enkelt är det. Ride on
För att du själv kan bestämma takt/rytm och att du lättare kan gnida din klitoris mot hans blygdben (fan vad fult det ordet låter när man nämner det på en kille). Att den skulle komma längre in är felaktigt, då skulle tex bakifrån vara en mycket bättre ställning.
Din vagina är väll för stor för hans penis, alla är inte matchade för varandra sexuellt.
Har du haft några tidigare kukar i dig? Har det varit samma sak?
klart att tjejen bestämmer vinkeln som kuken glider in och ut, hon bestämmer och känner ju bäst vad som funkar på henne...
Han knullar dåligt, man kan vinkla kuken och därmed märker man vad som funkar eller inte, använd öron, ögon och känseln så får ni svaren.
Jag kommer enbart on top, men det är för att jag själv kan ordna det.
Nä, min kille har inte liten kuk, jag kan helt enkelt inte komma lika lätt vid sex som vid oralsex,
att rida tillsammans med vibrerande ägg är fetnice!
Tror inte att det har något med slapphet att göra. Många tjejer tycker bara att det är skönt på ett visst sätt, bakifrån t ex, eller ovanpå. Missionärsställningen är ju bara så tråkig tycker många.