• 1
  • 2
2010-11-02, 17:12
Medlem
Har precis laddat ner en app där jag kan skicka system sms utan avsändare till folk, mycket rolig app där man kan lura skiten ur folk, har redan skickat iväg "You´ve been hacked!" och lite andra roliga mess som får folk och fundera en bra stund över vem som skickar dem

Någon med några roliga förslag på vad jag kan skicka till folk?

(vet ej om jag är i rätt tråd men mod får väll göra sitt jobb ifall jag är ute och cyklar)
Citera
2010-11-02, 17:21
Medlem
DollarMakers avatar
skriv Varför ?och sen skickar du denna

Sänd detta SMS till en Du älskar, en som Du vill knulla, en Du saknar, en vän, en idiot, en bög, en lesp, ett pucko. Och nu kan du fundera varför du har fått detta SMS
Citera
2010-11-02, 17:27
Medlem
MaRcizcos avatar
Hur fungerar programmet? Använder det sitt vanliga saldo då eller?

Tips:

"Du har blivit polisanmäld, befinn dig nere på stationen vid *klockslag*. Befinner du dig inte på platsen inom tid så kommer du att debiteras med en avgift som kan kosta upp till 600 riksdaler.

MVH Polisen"
Citera
2010-11-02, 17:30
Medlem
cheeffs avatar
Mobiltelefoner ---► Humor
/Mod
Citera
2010-11-02, 17:30
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaRcizco

Tips:

"Du har blivit polisanmäld, befinn dig nere på stationen vid *klockslag*. Befinner du dig inte på platsen inom tid så kommer du att debiteras med en avgift som kan kosta upp till 600 riksdaler.

MVH Polisen"

Det finns väl INGEN som inte förstår att det där är skitsnack? Då försvinner väl snabbt själva 'busmomentet' eller?
Citera
2010-11-02, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaRcizco

Tips:

MVH Polisen"

Menar du ifall jag blir debiterad för sms´en? Jag funderade faktist på ett "polis sms", kan vara klockren på någon med lite "olagligt" förflutet
Citera
2010-11-02, 17:32
Medlem
Neighbourhoodspacemans avatar
Välkommen i klamydiaklubben
Citera
2010-11-02, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DollarMaker
skriv Varför ?och sen skickar du denna

Sänd detta SMS till en Du älskar, en som Du vill knulla, en Du saknar, en vän, en idiot, en bög, en lesp, ett pucko. Och nu kan du fundera varför du har fått detta SMS

kan vara ett alternativ, men det liknar något man har stött på tidigare. Kom gärna med mer förslag
Citera
2010-11-02, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neighbourhoodspaceman
Välkommen i klamydiaklubben

Kan vara något, men i stil med "Du har blivit anmäld som sexpartner av en person som testat sig positiv till klamydia(eller något annat roligt), kom snarast möjligt till närmaste ungdomsmottagning eller sjukhus"
Citera
2010-11-02, 17:37
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuntakinte123
Kan vara något, men i stil med "Du har blivit anmäld som sexpartner av en person som testat sig positiv till klamydia(eller något annat roligt), kom snarast möjligt till närmaste ungdomsmottagning eller sjukhus"

Som alla över arton vet skickas via vanlig post.
Citera
2010-11-02, 17:37
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuntakinte123

Vad heter appen? och till vilken lur är det? Iphone eller Android?
Citera
2010-11-02, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Som alla över arton vet skickas via vanlig post.

eftersom det är ett system mess så kan det funka, men håller med att vissa kan se igenom det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in