Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-02, 16:47
  #1
Avstängd
Zoltars avatar
Ja hej! Denna tråd kommer handla om huruvida polen är framtidens supermakt i Europa eller ett offer för den Judiske mångkulturen..
(Lite kort info om Polen )
------------------------------------------------------------------------------------------------
Befolkning - 40 miljoner
Ekonomi - Stabil
Demografi - Efter andra världskriget deporterades de flesta etniska minoriteter från Polen. Detta har medfört att dagens Polen är ett väldigt homogent land , 96,74 ansåg sig vara polacker >>>>(Slav/Germaner ). 1% är Tyskar ukrainare, litauer, judar.
Religion - Katolism 98 %
Försvar - 300.000 aktiva
------------------------------------------------------------------------------------------------

2007 åkte det starkaste Nationalistiska partiet ur regeringen och Polens riksdag - Sejmen..
Men det Konservativa / Nationalistiska Polska Folkpartiet är fortfarande stöd parti åt Regeringen..


Hur kommer det gå tror ni? Kommer Polen gå mer mot en öppen Invandring från Muslimska länder tackvare att de Nationalistiska partierna förlorar röster pga av en ovetande befolkning om Mångkulturens farlighet??
Och kommer de förlora sin Etniska homogena kristna befolkning???

Eller kommer de fortsätta så här tills vi andra länder i Europa kollapsar av Inbördeskrig och korrupta politiker ?.. Så vi blir tvungna att Invandra till Polen?? KOMMER POLEN KUNNA BLI EN RÄDDARE FÖR EUROPA? De har räddat oss förut mot Muslimska horder som attackerade Wien..

Berätta vad ni tror!!! Tyskland är dött.. Men under Andravärldskriget när polen hade flera miljoner Judar och tatarer så kom de som en räddare i nöden och deporterade alla Invandrare från Polen och andra Europeiska länder..
Kan Polen göra samma sak? De har ju faktist en befolkning på 40 miljoner.. Det skulle lätt kunna fixa en Armé på 15 - 18 miljoner man..

Är detta mer bara massa teorier som aldrig kommer bli sanna eller har jag en poäng!?!?
Säg era åsikter!!!!
Mvh // Zoltar
__________________
Senast redigerad av Zoltar 2010-11-02 kl. 16:49. Anledning: .
Citera
2010-11-02, 16:58
  #2
Avstängd
Zoltars avatar
Lite skön läsning..
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%...antal_soldater
Citera
2010-11-02, 17:08
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zoltar
Berätta vad ni tror!!! Tyskland är dött.. Men under Andravärldskriget när polen hade flera miljoner Judar och tatarer så kom de som en räddare i nöden och deporterade alla Invandrare från Polen och andra Europeiska länder..

Du glömde visst bort att två miljoner polacker dödades av tyskarna, i nazisternas ögon är ni slaver undermänniskor, men det var väl ett billigt pris för att rensa bort judar och tatarer.
Citera
2010-11-02, 17:20
  #4
Avstängd
Zoltars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Du glömde visst bort att två miljoner polacker dödades av tyskarna, i nazisternas ögon är ni slaver undermänniskor, men det var väl ett billigt pris för att rensa bort judar och tatarer.
1,5 Miljoner polacker mördades av Kommunisterna på 1 vecka..
Sen är folk från Polen Germaner mer en Slaver..
Citera
2010-11-02, 20:14
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zoltar
Sen är folk från Polen Germaner mer en Slaver..

Jag vet inte vad du tror att germaner och slaver betyder. Det är språkgrupper, ingenting annat. Polska är ett slaviskt språk och därmed är polacker slaver.
Citera
2010-11-02, 21:23
  #6
Avstängd
Zoltars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Jag vet inte vad du tror att germaner och slaver betyder. Det är språkgrupper, ingenting annat. Polska är ett slaviskt språk och därmed är polacker slaver.
Haha jag tror inte du har en HJÄRNA! Germaner och slaver betyder inget..
DET ÄR 2 RASER FÖR I HELVETE! OCH MÄNNISKOR SOM ÄR SLAVER HAR JU SLAVISKA SPRÅK!
SAMMA SOM ATT SVENSKAR PRATAR SVENSKA SÅ PRATAR SLAVER SLAVISKA SPRÅK!!1
JAG TROOOOOR JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!
VI SVENSKAR ÄR GERMANER SÅ SVENSKAN ÄR ETT NORDISKT GERMANSKT SPRÅK!!!
Sen så bara för att Polska skulle vara ett Slaviskt språk så betyder det inte att inga andra en slaver kan prata Polska !!!
Citera
2010-11-02, 21:51
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zoltar
Haha jag tror inte du har en HJÄRNA! Germaner och slaver betyder inget..
DET ÄR 2 RASER FÖR I HELVETE! OCH MÄNNISKOR SOM ÄR SLAVER HAR JU SLAVISKA SPRÅK!
SAMMA SOM ATT SVENSKAR PRATAR SVENSKA SÅ PRATAR SLAVER SLAVISKA SPRÅK!!1
JAG TROOOOOR JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!
VI SVENSKAR ÄR GERMANER SÅ SVENSKAN ÄR ETT NORDISKT GERMANSKT SPRÅK!!!
Sen så bara för att Polska skulle vara ett Slaviskt språk så betyder det inte att inga andra en slaver kan prata Polska !!!

Nu är du uppenbarligen efterbliven så det är väl inte lönt att försöka förklara något för dig. En fotnot bara: du är inte svensk, du är polack och därmed en slav. En undermänniska i dina nassepolares ögon.
Citera
2010-11-03, 14:44
  #8
Medlem
Med tanke på hur mycket tid den genomsnittliga Polacken spenderar på Tibia så tvekar jag att dom blir en stormakt :/, för mycket backstabbande!

.. Skämt å sido
Citera
2010-11-03, 18:14
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoltar
Lite skön läsning..
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%...antal_soldater

antalet aktiv armé är ganska irrelevant, när det finns bomber som kan träffa en knappnåls huvud och spränga bort 15 fotbollsplaner

Skulle Tippa på att U.S.A har den bästa vapenteknologin med följd av Kina.
Citera
2010-11-03, 19:58
  #10
Medlem
Stahlhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Nu är du uppenbarligen efterbliven så det är väl inte lönt att försöka förklara något för dig. En fotnot bara: du är inte svensk, du är polack och därmed en slav. En undermänniska i dina nassepolares ögon.


Han skrev ju "vi svenskar" ?

TS, Slaver och Germaner är 2 olika folkgrupper/raser ja, polacker är slaver men många har nog skandinaviska förfäder då flertalet skandinaver/germaner har bosatt sig i dagens Polen under historiens gång.
Citera
2010-11-03, 20:17
  #11
Avstängd
Zoltars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stahlhelm
Han skrev ju "vi svenskar" ?

TS, Slaver och Germaner är 2 olika folkgrupper/raser ja, polacker är slaver men många har nog skandinaviska förfäder då flertalet skandinaver/germaner har bosatt sig i dagens Polen under historiens gång.
Exakt det jag menade..
Sen har det säkerligen blivit ganska mycket blandingar mellan Slaver och Germaner under tidens gång..
Så att kalla Polacker Slav Germaner är inte helt fel det heller...
Citera
2010-11-03, 20:20
  #12
Avstängd
Zoltars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarrow
antalet aktiv armé är ganska irrelevant, när det finns bomber som kan träffa en knappnåls huvud och spränga bort 15 fotbollsplaner

Skulle Tippa på att U.S.A har den bästa vapenteknologin med följd av Kina.
Nja man skulle kunna tro att U.S.A har den bästa vapenteknologin..
Men faktum är att U.S.A får sin teknologi av andra länder.. Sverige t.ex..
Få och få de köper av oss såklart..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback