2010-08-28, 20:41
Medlem
bedinooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Ska du skaffa leg i din brors namn som är 20år? Sen ska din bror som är 23år och han som är 20år intyga att du är din 20åriga bror som är med dig och han ska intyga att du är (han)?

nej jag har 3 äldre bröder en som är 23 och en som är 25 dom 2 ska intyga att jag är min 20 åriga bror
Citera
2010-08-28, 21:03
Medlem
antezzzs avatar
Jag försökte öppna ett konto i mitt egna namn och hade med mig släktingar som kunde intyga att det var jag så krävde dom legitimation fortfarande det här var på Nordea.
Citera
2010-08-28, 21:18
Medlem
bedinooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Jag försökte öppna ett konto i mitt egna namn och hade med mig släktingar som kunde intyga att det var jag så krävde dom legitimation fortfarande det här var på Nordea.

Men om jag inte har leg och har tappat bort mitt pass så borde det gå med personbevis och 2 bröder som intygar eller?

Dom har ju legitimation.
Citera
2010-08-28, 21:18
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja, fast du behöver två personer med giltig legitimationshandling som kan intyga. Om de nu inte ändrat regeln på senare dagar.

Förra året så fixade jag ID och pass och det räckte att min mor följde med och sa att det var jag, jag hade med mitt gamla ID som hade gått ut också. Detta var hos polisen.
Citera
2010-08-28, 21:19
Medlem
Gallipolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedinooo
Men om jag inte har leg och har tappat bort mitt pass så borde det gå med personbevis och 2 bröder som intygar eller?

Nej. Då är det skatteverket eller polisen som kan bistå med hjälp.
Citera
2010-08-28, 21:20
Medlem
bedinooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallipoli
Nej. Då är det skatteverket eller polisen som kan bistå med hjälp.

Fan då får jag ge han pengar så han kan skaffa ett leg och ge det till mig isåfall då. Tack för hjälpen
Citera
2010-08-28, 23:44
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Förra året så fixade jag ID och pass och det räckte att min mor följde med och sa att det var jag, jag hade med mitt gamla ID som hade gått ut också. Detta var hos polisen.
De gånger det räckt med att mina föräldrar intygat att det var jag var då de var mina förmyndare. Över 18 fungerar inte det längre. Vet inte hur gammal du är/var dock, men det är så det "ska" vara.
Citera
2010-08-29, 00:28
Medlem
MisterMonkeys avatar
Citat:
De gånger det räckt med att mina föräldrar intygat att det var jag var då de var mina förmyndare. Över 18 fungerar inte det längre. Vet inte hur gammal du är/var dock, men det är så det "ska" vara.
Inte hos polisen, föräldrar eller liknande funkar utmärkt där fastän du är över 18.
Citera
2010-08-29, 01:31
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Förra året så var jag 29. Vart fixade du pass/ID? Hos polisen var det inga problem med en som intygade iaf.
Citera
2010-08-29, 11:17
Medlem
Forbliranonyms avatar
Varför är detta så viktigt för dig kommer du inte in på bolaget?
Citera
2010-08-29, 11:47
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Förra året så var jag 29. Vart fixade du pass/ID? Hos polisen var det inga problem med en som intygade iaf.
Med bara ett personbevis i handen behövde jag två personer med mig som intygade att jag är jag när jag var hos polisen för att fixa pass.
Citera
2010-08-29, 12:35
Medlem
bedinooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Varför är detta så viktigt för dig kommer du inte in på bolaget?

Dom flesta klubbarna är från 20 och jag tänkte om det bara är att ta med sig 2 personer till banken så går det ju lika bra att skaffa ett riktigt leg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in